Handwas?

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
haasje
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

15 jan 2010, 08:32

Het is niet alleen ogen dicht bij instappen. Word er ook onderweg op attent gemaakt! Kreeg zelfs een waarschuwing van de politie. Nummerborden waren niet meer leesbaar kreeg wel de complimenten van ze. Ze waren erg geinterresseerd in het zwarte monstertje, erg grappig. De platen maak ik nu wel schoon kan niet wachten tot de rest.
Wie had dat gedacht? :D

groet,
mini groentje
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jan 2010, 08:54

Bij mij waren ze niet geintreseerd. ukkels.. ;)
maar moest wel mijn plaat schoonmaken die was ook te vies.

En jaja jongens ik weet ook wat Niet wassen is :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
jbcola
Brugse zot

15 jan 2010, 13:11

Mac Mini schreef:

:shock:

Kan niet!! :lol:
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jan 2010, 13:31

jbcola schreef:
Mac Mini schreef:

:shock:

Kan niet!! :lol:
moet jij zeggen Dick..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
jbcola
Brugse zot

15 jan 2010, 13:43

:mrgreen:

Het is toch ook alweer een eind geleden vrees ik :oops: :oops:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2010, 17:18

zojuist de auto afgespoten in zo'n wasstraat (self-service dus geen nare borstels)

Dat gaat op zich prima. Lekker warm water en een sopje, dan wat wax en daarna vlekvrij afspuiten.
Echt brandschoon wordt i niet, zul je toch echt een spons voor moeten gebruiken maar voor nu zo in de winter vind ik het prima. hij oogt wel schoon als je maar snel genoeg voorbij rijdt :mrgreen:

Als het weer wat warmer wordt vrolijk op de oprijlaan poetsen & boenen, dat milieu zal me een zorg zijn dan.
Rein
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Handwas?

15 jan 2010, 19:26

haasje schreef:...of door (een goede) wasstaat ?
FOEI!!

:D
haasje schreef: Ze waren erg geinterresseerd in het zwarte monstertje, erg grappig
zie je ook niet vaak zo'n zwarte mini met een rits van voor tot achter :mrgreen:
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2010, 20:14

quattro gmbh schreef:Zondag wordt het warm genoeg om hem te wassen denk ik, ga zelf ook aan de gang.
Dank voor de tip.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2010, 23:56

ik was m'n MINI's altijd in een wasbox. Spons mee en gaan met die banaan. Van de zomer weer gewoon op straat natuurlijk....maar noooooooooit door de wastraat! :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Rein
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

16 jan 2010, 11:32

mushrop schreef:m'n MINI's
lekker klinkt dat he :D
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Marcel Always Open
Cabrio-King

16 jan 2010, 12:14

haasje schreef:Mag je nou wel of niet met vorst je mini cabrio wassen ipv rubbers en dakje.
Verschillende berichten hoor je. Wie weet raad?

groet,
ik ben van mening dat je de cabrio niet moet wassen als het vriest. Als er alleen nachtvorst is, kun je wel prima de auto wassen en vervolgens de kap goed "droogrijden" door een 5 minuten snelweg te rijden (gewoon, 90 km/u is voldoende).

ALTIJD als er vogelstront op de auto zit (op kap of op lak), moet je dat stukje even schoonmaken, of het nu 20 graden vriest of niet. De zuren in de vogelstront tast je dak en je lak aan.

Als ik nog een tip mag geven: koop een kledingborstel (met zachte haren). Leg die in de Mini, zodat je de cabriokap met zachte hand kunt schoonvegen. Dan ziet de auto er een stuk netter uit zonder veel moeite.

(edit vanwege typo's)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2010, 12:36

Rein schreef:
mushrop schreef:m'n MINI's
lekker klinkt dat he :D
ja heeeeeeerlijk! :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
shopalicious
Be Mini
Be Mini

16 jan 2010, 13:29

You can say that again!

Moeilijk de blits maken met je nieuwe auto als PW ineens staat voor PekelWhite? :s Zal blij zijn als er weer een lappie overheen mag.
Afbeelding

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”