we hebben de laatste tijd van knarsende/piepende gordels.
als je dus rijd en je beweegt een klein beetje waardoor de gordel inrolt of uitrolt, gaat dit samen met een irritant piepend/knarsende geluid. wat kan ik er aan doen? een beetje wd40 inspuiten leek me zelf niet echt een goed idee,
Piepende/knarsende gordels
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Re: piepende/knarsende gordels
Heb ik ook als het koud is... Echt onwijs irritant!sammax schreef:we hebben de laatste tijd van knarsende/piepende gordels.
als je dus rijd en je beweegt een klein beetje waardoor de gordel inrolt of uitrolt, gaat dit samen met een irritant piepend/knarsende geluid. wat kan ik er aan doen? een beetje wd40 inspuiten leek me zelf niet echt een goed idee,

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat hoort tegenwoordig gewoon bij

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ja haha...Voorheen irriteerde ik me aan elke rammeltje en kraakje, maar dat heb ik losgelaten.MaVaEe schreef:Ik ook... Radio een tandje harder dan hoor je het niet.Sepp schreef:Dat hebben wij ook. Ik heb me er al bij neergelegd.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- sammax
- Mod virus alert!
Bericht
ik kan alleen niet tegen dat specifieke geluid(krijg er kippenvel van)
waar precies?speedy schreef:volgens mij zit dat geluid in de hoogte verstelling van de gordelik had daar een stuk dubbel zijdige tape tussen gestopt en toen was het weg
en je ziet er niets van .
ik vind al die kraakjes en rammeltjes ook niet zo ergSepp schreef:Ja haha...Voorheen irriteerde ik me aan elke rammeltje en kraakje, maar dat heb ik losgelaten.MaVaEe schreef:Ik ook... Radio een tandje harder dan hoor je het niet.Sepp schreef:Dat hebben wij ook. Ik heb me er al bij neergelegd.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors