Ramen sluiten met de sleutel

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

07 okt 2006, 13:19

Zijn idd erg prijzig :(

http://outmotoring.com/mcaw_mini_cooper ... o_up_.html
Afbeelding

Standaard versie met 4 verschillende instellingen
Deluxe versie met garage opener, Two Generic Auxiliary outputs, DSC auto OFF.

Als je de originele alarm hebt:
http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=185

Om alle ramen (incl panorama dak) te sluiten met de sleutel:
http://outmotoring.com/remote_control_a ... odule.html
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 okt 2006, 13:20

Bij onze MINI's werd die van Henk geleverd met de optie aan en bij mij uit. Ik heb deze toen aan laten zetten (het was zomer) zonder dat ik iets in moest vullen iod.
Echter trof ik mijn auto weleens met ramen open aan en heeft de auto eens een hele nacht met de ramen opengestaan. Gelukkig was dit thuis bij mijn ouders en dan staat de auto op ons terrein waarbij auto's nagenoeg niet te zien zijn. Maar stel je eens voor dat dit gebeurt was in Tilburg bij mijn kamer waarbij ik bovendien niet elke dag de auto zie...
Dus we zijn toen met beide auto's naar dealer gereden en hebben het uit laten schakelen.
@ IDD: je kunt het bij jouw auto laten aanzetten, maar mijn advies: doe het niet.
iDarkDesign
Transformer

07 okt 2006, 17:57

wie zouden er nog meer interesse hebben in een dergelijke mod? Eens kijken of we iets over de plas kunnen regelen.

iDD
horn
Be Mini
Be Mini

07 okt 2006, 18:34

Mini Poeper schreef:@ IDD: je kunt het bij jouw auto laten aanzetten, maar mijn advies: doe het niet.
ikzelf schreef:Daarom schrijf ik ook 'het is niet handig'.
iDarkDesign die vrolijk daaronder schreef:wie zouden er nog meer interesse hebben in een dergelijke mod? Eens kijken of we iets over de plas kunnen regelen.

Eigenwijs. :mrgreen: Niet komen huilen als 's ochtends je auto een badkuip is geworden hè? >) :lol: :wink:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

07 okt 2006, 19:03

iDarkDesign schreef:wie zouden er nog meer interesse hebben in een dergelijke mod? Eens kijken of we iets over de plas kunnen regelen.

iDD
Welke wil je hebben? Ik heb interesse in de module waarmee je met de sleutels alle ramen kan sluiten. Allees weet ik niet hoe makkelijk alles in te bouwen is?
iDarkDesign
Transformer

08 okt 2006, 02:11

Ik wil eigenlijk alleen de mod dat mijn passagiers raam bij 1 klik omhoog gaat. Dat openen met de sleutel is wel gaaf, maar heb ik niet echt nodig.

iDD
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 okt 2006, 11:26

iDarkDesign schreef:Ik wil eigenlijk alleen de mod dat mijn passagiers raam bij 1 klik omhoog gaat. Dat openen met de sleutel is wel gaaf, maar heb ik niet echt nodig.

iDD
ja die wil ik ook wel.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”