Gisteravond even heerlijk aan het vlammen geweest met de mini,
Alleen na een poosje bezig te zijn geweest houd de auto even in bij volgas rond de 4000 toeren en dan ploft hij ook even alsof gas los laat!
Wat zou dat kunnen wezen?
Bougie of bougie kabels of iets heel anders?
Het is een r53 trouwens
Mvg
Albert
Auto houd even in
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was het maar 1x en daarna weer goed? dan zal het een vuilje geweest zijn denk ik. Zoniet dan zul je het in de vonk moeten zoeken
Re: Auto houd even in
Kan vuil zijn in de benzine/brandstoftoevoer of slechte bougie / bobine!areemst schreef:Gisteravond even heerlijk aan het vlammen geweest met de mini,
Alleen na een poosje bezig te zijn geweest houd de auto even in bij volgas rond de 4000 toeren en dan ploft hij ook even alsof gas los laat!
Wat zou dat kunnen wezen?
Bougie of bougie kabels of iets heel anders?
Het is een r53 trouwens
Mvg
Albert
Was het maar 1x en daarna weer goed? dan zal het een vuilje geweest zijn denk ik. Zoniet dan zul je het in de vonk moeten zoeken

- areemst
- One wheel wonder
Bericht
ja zoiets dacht ik ook al,
maar een vuiltje is het niet. gister nog weer even met de mini gereden en getest maar doet het nog steeds
bij gewoon rijden shokt of houd hij niet in.
maar bij volgas wegtrekken vooral in 2e en 3e versnelling rond de 4000 toeren ploft hij even een keer en spuiit gewoon weer verder!! heel vreemd.
d'r zit een 15% poellie op en beek software, dus ik denk dat ik binnenkort wel even langs beek rij. kunnen hun eens ff kijken wat het is
maar een vuiltje is het niet. gister nog weer even met de mini gereden en getest maar doet het nog steeds
bij gewoon rijden shokt of houd hij niet in.
maar bij volgas wegtrekken vooral in 2e en 3e versnelling rond de 4000 toeren ploft hij even een keer en spuiit gewoon weer verder!! heel vreemd.
d'r zit een 15% poellie op en beek software, dus ik denk dat ik binnenkort wel even langs beek rij. kunnen hun eens ff kijken wat het is
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors