De JCW kit is RDW goedgekeurd, de dealer meld deze ook aan als geinstalleerd bij BMW. Maar wordt hij ook bij het RDW afgemeld? En krijg (moet je die aanvragen) je nieuwe kenteken papieren?
Iemand hier ervaring mee?
Thx!
Nieuwe kenteken papieren bij JCW kit?
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dan veranderd er niets op je kenteken, daar blijft het oude vermogen staan. Overigens is dit ook geen probleem aangezien je iets van 30% (of 35% weet ik niet meer precies) boven het opgegeven vermogen mag zitten en bij 170PK zou dat neerkomen op 221PK of hoger.

- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Hehehe dat is nou precies wel het probleem lol, schat rond de 240 uit te komen en ik kom van 163 op mijn papieren...FastBunny schreef:Dan veranderd er niets op je kenteken, daar blijft het oude vermogen staan. Overigens is dit ook geen probleem aangezien je iets van 30% (of 35% weet ik niet meer precies) boven het opgegeven vermogen mag zitten en bij 170PK zou dat neerkomen op 221PK of hoger.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
nou en? er is toch geen politieagent die je onderweg op de rollerbank zet?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb bij beide MINI's geen nieuw kentekenbewijs ontvangen toen er een JCW-kit opgezet werd. Dat lijkt niet nodig inderdaad.
Misschien kan je wel problemen krijgen met de verzekering als je auto flink getuned is en je bij een aanrijding betrokken bent. Dat weet ik niet.
Misschien kan je wel problemen krijgen met de verzekering als je auto flink getuned is en je bij een aanrijding betrokken bent. Dat weet ik niet.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je bent nogalwat van plan danDrAtomic schreef:Hehehe dat is nou precies wel het probleem lol, schat rond de 240 uit te komen en ik kom van 163 op mijn papieren...FastBunny schreef:Dan veranderd er niets op je kenteken, daar blijft het oude vermogen staan. Overigens is dit ook geen probleem aangezien je iets van 30% (of 35% weet ik niet meer precies) boven het opgegeven vermogen mag zitten en bij 170PK zou dat neerkomen op 221PK of hoger.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors