hej allemaal ,
ik heb een MINI COOPER D van 2008 FACELIFT
maar ik heb orange kniplichten enz wil deze graag allemaal veranderen
waar kan ik het beste gaan voor nieuwe lampen en wat is de ongeveere prijs ??
groetjes xxx
Andere lichten?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
achterlichten
http://link.marktplaats.nl/322607083
is echt goedkoop want bij de dealer heb ik ze voor 190 euro gekocht zonder lijsten
koplampen kun je de oranje glaasjes verwijderen
kijk maar in mijn topic

is echt goedkoop want bij de dealer heb ik ze voor 190 euro gekocht zonder lijsten

koplampen kun je de oranje glaasjes verwijderen

kijk maar in mijn topic
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maakt verder niet uit, van mij krijg je er ook een paar terug xxx
Re: Andere lichten?
Dat lijkt me sterk want de facelift voor de 2e generatie moet nog uitkomen.Juicy schreef:ik heb een MINI COOPER D van 2008 FACELIFT

- Juicy
- Leerling Mini lid
Bericht
Thanks voor de tip was er nooit opgekomen die plaatjes gewoon te verwijderen ...
Heeft dit geen effect op je lichten dan ?
Wou al nieuwe voor en achterlichten komen nu gewoon enkele nieuwe achterlichten en nieuwe pinkers deze zijn namelijk ook orange niet tof :-( maar jha je mini maakt je natuurlijkz elf naar je eigen stijl daarom hou ik zoveel van die auto's
xxx
speedy schreef:achterlichten![]()
is echt goedkoop want bij de dealer heb ik ze voor 190 euro gekocht zonder lijsten![]()
koplampen kun je de oranje glaasjes verwijderen![]()
kijk maar in mijn topic
Thanks voor de tip was er nooit opgekomen die plaatjes gewoon te verwijderen ...
Heeft dit geen effect op je lichten dan ?
Wou al nieuwe voor en achterlichten komen nu gewoon enkele nieuwe achterlichten en nieuwe pinkers deze zijn namelijk ook orange niet tof :-( maar jha je mini maakt je natuurlijkz elf naar je eigen stijl daarom hou ik zoveel van die auto's
xxx
- Juicy
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb maar gewoon overgeschreven wat er op men verkoopsovereenkomst stond ....
Wws bedoeld die garage de facelift van de eerste generatie zeker weet ik veel
ben zo blij met men nieuwe mini enkel paar kleine dingen die ik nog anders wou zien heb namelijk geen armsteun wil deze ook ng graag mar dat zal wel wat meer kosten voor te plaatsen zeker denk ik niet ??
xxx groetjes
Re: Andere lichten?
Berthil schreef:Dat lijkt me sterk want de facelift voor de 2e generatie moet nog uitkomen.Juicy schreef:ik heb een MINI COOPER D van 2008 FACELIFT
Ik heb maar gewoon overgeschreven wat er op men verkoopsovereenkomst stond ....
Wws bedoeld die garage de facelift van de eerste generatie zeker weet ik veel

ben zo blij met men nieuwe mini enkel paar kleine dingen die ik nog anders wou zien heb namelijk geen armsteun wil deze ook ng graag mar dat zal wel wat meer kosten voor te plaatsen zeker denk ik niet ??
xxx groetjes
- Juicy
- Leerling Mini lid
Bericht
Heb ik deze vraag eigelijk juist geschreven want ik snap niet zo goed of ik nu een R56 heb of iets anders ben er nu pas achter aan het komen ...
xx
aahzo eigelijk voor de voorlichten dan een veel goedkopere oplossing dan 2 volledig nieuwe voorlichten ..speedy schreef:Na verwijderen glaasje koplamp gewoon een zilver knipperlicht van auto style erin draaien(knippert oranje en is zilver
)
Ook in de achterlichten en zij knipperlichten ff andere lampjes in doen
Heb ik deze vraag eigelijk juist geschreven want ik snap niet zo goed of ik nu een R56 heb of iets anders ben er nu pas achter aan het komen ...
xx
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Juicy
- Leerling Mini lid
Bericht
[quote="GreyCooperS"]hier staan alle types op een rij 
En uitgaand van je parking heb je een R57 Cabrio
[/q
hahah neneee men parking klopt helemaal niet ik had alles netjes ingevuld enzo
en ik druk op ok en plotseling staat alles anders ...
technologie niet men sterkste kant hahaha maar heb al een berichtje gestuurd dat ik dus een MINI COOPER D sparkling silver bezit
xx

En uitgaand van je parking heb je een R57 Cabrio

hahah neneee men parking klopt helemaal niet ik had alles netjes ingevuld enzo
en ik druk op ok en plotseling staat alles anders ...
technologie niet men sterkste kant hahaha maar heb al een berichtje gestuurd dat ik dus een MINI COOPER D sparkling silver bezit
xx
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
wat je best kan doen is een gallery aanmaken met enkele foto's zo weten wij je wel te helpen ;-)
- Juicy
- Leerling Mini lid
Bericht
Jha ik ga zo snel mogelijk een gallery aanmaken maar ik heb men mini nog niet trg hij is nu bij de garage
omdat ik van der verzekering zon kastje krijg dat onder het dashbord hangt van track en trace voor diefstal veiligheid enzo ....
Maar zodra ik heb trg heb zal ik eens een fotoshootje doen dan kunnen jullie het allemaal zien
grts xxx
Shadow_Breaker schreef:wat je best kan doen is een gallery aanmaken met enkele foto's zo weten wij je wel te helpen ;-)
Jha ik ga zo snel mogelijk een gallery aanmaken maar ik heb men mini nog niet trg hij is nu bij de garage
omdat ik van der verzekering zon kastje krijg dat onder het dashbord hangt van track en trace voor diefstal veiligheid enzo ....
Maar zodra ik heb trg heb zal ik eens een fotoshootje doen dan kunnen jullie het allemaal zien
grts xxx
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors