Hoe kom ik bij hulp koppingscylinder?

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Hoe kom ik bij hulp koppingscylinder?

29 okt 2006, 13:51

Wie weet wat ik allemaal moet uitbouwen om bij de hulpkoppelingscylinder te komen. Nou weet ik wel waar het goedje ongeveer zit. Maar mijn vraag is, hoe kom ik er zo snel/makkelijk mogelijk bij? Wie heeft hier een zinnig antwoord op?
Afbeelding
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

29 okt 2006, 13:55

luchtfilter
accu
connector DME control unit
accubak

k*tklusje :mrgreen:

ben je al klaar met je lampen dan?
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 okt 2006, 14:15

FunkyRAT schreef:luchtfilter
accu
connector DME control unit
accubak

k*tklusje :mrgreen:

ben je al klaar met je lampen dan?
Niet helemaal, krijg ze niet gelijk. Heb piaa blue lights van Maaij gekregen, maar ze blijken nu niet ver genoeg te kunnen belichten. Borden en belijning zie je meteen, maar ik kan de lampen niet ver genoeg krijgen, en dat ze ook sterk genoeg belichten. Ze hebben tijdens mijn schadeherstel van de motorkap de afstelling van mijn lampen versteld. Dus nu mag ik aan beide knopjes draaien om alles weer terug bij de juiste afstelling te krijgen.

Maar bedankt voor dit alweer. Wil wel eens weten hoelang dit gaat duren, en waarom de dealer dit gaat bereken voor vijftig minuten. Nu heb ik al vernomen van M7 dat dit vijftien minuten mag kosten. En dat geloof ik meteen. Dus nu wil ik wel eens weten hoelang IK hiervan mag doen.Ga het houden bij demonteren en controleren of het lekt. De rest laat ik wel even door de iemand doen. Zal ze daar bij Bert Story in Nijmegen wel even laten weten hoe slecht dit overkomt. Op deze manier gaat mijn MINI dus nooit naar Story voor onderhoud.
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 okt 2006, 15:54

Heb nooit problemen met Bert Story! :roll:
Je moet hun ook wat laten verdienen, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten zal soms lukken maar niet altijd. Bovendien: dat bovenstaande van onderdelen dat er eerst uit moet en dan er weer in, doe jij dat in een kwartier? Dan moet je ook nog hulpkoppelingscylinder controleren/vervangen.

Dat ze het bij M7 dat in een kwartier doen snap ik wel: heb je weleens daar onder de kap gekeken: de helft is er al uitgehaald
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2006, 02:06

Mini Poeper schreef:Heb nooit problemen met Bert Story! :roll:
Je moet hun ook wat laten verdienen, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten zal soms lukken maar niet altijd. Bovendien: dat bovenstaande van onderdelen dat er eerst uit moet en dan er weer in, doe jij dat in een kwartier? Dan moet je ook nog hulpkoppelingscylinder controleren/vervangen.

Dat ze het bij M7 dat in een kwartier doen snap ik wel: heb je weleens daar onder de kap gekeken: de helft is er al uitgehaald
Jij komt ook nooit in Nijmegen. Evengoed, van vijftien minuten naar vijftig minuten is me wel een stap zeg. Ga het woensdag eens uitproberen.
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 okt 2006, 02:18

Raymond schreef:Jij komt ook nooit in Nijmegen.
Jawel hoor, minder vaak.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2006, 09:49

Mini Poeper schreef:
Raymond schreef:Jij komt ook nooit in Nijmegen.
Jawel hoor, minder vaak.
:lol: Moest ik toch een keer met je meegaan. Krijg ik er wellicht een andere kijk op het bedrijf.
Afbeelding

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”