Hallo, even gauw een vraag.
Kan je ver zonder koelvloeistof rijden?
Ik ga a.s. woensdag naar Beek toe, dat is 110 km afstand rijden.
Nou lekt mijn MINI koelvloeistof, volgens mij niet heel erg veel maar hij lekt toch.
Voordat ik weg ga tank ik het vaatje gewoon tot de maximale indicatiestreep vol.
Kan ik onderweg de koelvloeistof bijvullen?
moet ik dan het tankje met een doek openen, of gaat deze dan toch spuiten?
Of moet ik dan een tijd wachten?
Hoe is het beter om te rijden, rustig of sneller, ca. 140 - 150 km/h in z'n 6 dan heeft hij meer rijwind koeling toch?
Koelvloeistof lekkage en rijden zonder
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik had hem van het weekend een tijdje stationair laten draaien, maar hij leek idd nogal wat te lekken... Toen was hij nog niet eens goed warm idd..
Nou een manier vinden om bij Beek te komen, heb ze al een email gestuurd met de vraag hoe.
Anders eerst hier in de buurt het koelvloeistof probleem op laten lossen...
Nou een manier vinden om bij Beek te komen, heb ze al een email gestuurd met de vraag hoe.
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Onderweg even controleren en zo nodig bijvullen. Even laten afkoelen en dan langzaam de dop er af draaien zodat de druk langzaam kan ontsnappen, al zal dat niet veel zijn als er een lek is.
Als de lekkage niet erg groot is (ik neem aan dat het er niet uit spuit) gewoon afvullen en rustig rijden.Adrenalin Junkie schreef:ik had hem van het weekend een tijdje stationair laten draaien, maar hij leek idd nogal wat te lekken... Toen was hij nog niet eens goed warm idd..
Onderweg even controleren en zo nodig bijvullen. Even laten afkoelen en dan langzaam de dop er af draaien zodat de druk langzaam kan ontsnappen, al zal dat niet veel zijn als er een lek is.
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Gewoon 80km/h in zn 6 en het vloeistofniveau goed in de gaten houden..Het lijkt mij dat het dan wel goed gaat komen.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
nou ga ik twijfelen...
ik heb een auto-ambulance trailer gehuurd, hij gaat dus achterop de trailer.
Kijken of ik de MINI er op kan krijgen, anders ff iets omhoog schroeven oid
ik heb een auto-ambulance trailer gehuurd, hij gaat dus achterop de trailer.
Kijken of ik de MINI er op kan krijgen, anders ff iets omhoog schroeven oid

MINI COOPER S R53 pre-facelift

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors