Sinds een paar weken heb ik bij het remmen een schavend geluid.
Gewoon fors remmen hoor ik niets.
Maar bijv. bij het stoplicht of bij file-rijden en ik moet zachtjes bijremmen, maken de remmen een schaaf geluid.
Lijkt net of dat ik op ijzer rem. Kan toch niet bij 4000 km op de teller?Zelfde geluid alsof de remblokken op zijn. Kan ik hier überhaupt nog even mee doorrijden zonder verdere schade? Zal de dealer maar eens bellen. Wie weet wat dit kan zijn.
Remmen schaven.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit heb ik ook! Als je heel zachtjes remt hoor je het gewoon schuren en je voelt het ook aan de auto. Maar wanneer je van de 80 naar 40 remt voel je niets....
En bij de laatste beurt paar maanden terug hebben ze er wel nieuwe blokken op gezet. Dus versleten kunnen ze nog niet zijn
En bij de laatste beurt paar maanden terug hebben ze er wel nieuwe blokken op gezet. Dus versleten kunnen ze nog niet zijn

Laatst gewijzigd door kwiebje op 08 nov 2006, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
@ Luv, idd, effe langs de dealer

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, precies zo.kwiebje schreef:Dit heb ik ook! Als je heel zachtjes remt hoor je het gewoon schuren en je voelt het ook aan de auto. Maar wanneer je van de 80 naar 40 remt voel je niets....
@ Luv, idd, effe langs de dealer

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors