ik heb hier een foto van wint, waar je de pdc goed ziet zitten...
http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/302/6210.jpg
Maar zoals je kunt zien bestaat die pdc uit de sensor, en een soort opvulring eromheen. Heeft iemand hier het nummer toevallig van?
PDC opvulrandjes
- JCW_Werk
- Be Mini
- Contacteer:
- JCW_Werk
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik ging dus vandaag naar de dealer toe. En ik wilde het volgende bestellen:
-511270487211 4,91€ st.links 1maal
-511270487221 4,91€ st.rechts 1maal
-511270487232 4,91€ st.middenste 2maal
Die man van het magazijn had ze geprobeerd in te typen in de computer, maar deze nummers bestaan volgens hem niet. Toen heb ik het hele verhaal uitgelegt en is hij bij de bumpers terecht gekomen. Hij kwam met dezelfde ringen die ik bedoelde, maar dan voor een cooper s bumper. De volgende nummers had hij gevonden:
- 51127048721
- 51127048722
- 51127048723
Dit zijn dus andere nummers maar weet iemand of het om hetzelfde onderdeel gaat? Of dat die van de S bumper in die van de aero bumper passen? Ik vind het zo vreemd dat die bovenste nummers helemaal niet bestonden, ondanks dat ik ze heb gehad van iemand van het forun.
Die man van het magazijn had ze geprobeerd in te typen in de computer, maar deze nummers bestaan volgens hem niet. Toen heb ik het hele verhaal uitgelegt en is hij bij de bumpers terecht gekomen. Hij kwam met dezelfde ringen die ik bedoelde, maar dan voor een cooper s bumper. De volgende nummers had hij gevonden:
- 51127048721
- 51127048722
- 51127048723
Dit zijn dus andere nummers maar weet iemand of het om hetzelfde onderdeel gaat? Of dat die van de S bumper in die van de aero bumper passen? Ik vind het zo vreemd dat die bovenste nummers helemaal niet bestonden, ondanks dat ik ze heb gehad van iemand van het forun.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Als je het laatste cijfer weg laat dan hebt je wel hetzelfde partnummer
Voor een Cooper en Cooper S zijn het in ieder geval wel hetzelfde partnummers. Ik denk dus ook voor de aerobumper.
Volgens mij bestaat het partnummer meestal uit 11 cijfers.JCW_Werk schreef:Ik ging dus vandaag naar de dealer toe. En ik wilde het volgende bestellen:
- 51127048721
- 51127048722
- 51127048723
Als je het laatste cijfer weg laat dan hebt je wel hetzelfde partnummer

Voor een Cooper en Cooper S zijn het in ieder geval wel hetzelfde partnummers. Ik denk dus ook voor de aerobumper.
Laatst gewijzigd door Maaij op 23 nov 2006, 18:10, 2 keer totaal gewijzigd.
- JCW_Werk
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ja het leek mij ook al dat het laatste nummer gewoon weggelaten moesten worden. Maar toch apart
. Ik ben wel is benieuwd hoe dave aan deze nummers is gekomen... Ik zag trouwens net via realoem.com dat ze ook in kleur te bestellen zijn.

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Dat die man van het magazijn dat niet doorhad, je kan namelijk maar 11 karakters invoeren in de ETK, dus zou je toch op het juiste artikel moeten uitkomen...
En ze zullen wel passen in de aerokit omdat men deze van een gewone bumper over dienen te zetten naar de aerobumper.
in kleur bestellen kan ook alleen zal wat langer duren, en soms kiest de dealer er dan voor om de grondlak versie te bestellen en deze over te spuiten, watmeer € kost.
inderdaad, partnummer is 11 cijfers en de 12e getal is het aantalMaaij schreef:Volgens mij bestaat het partnummer meestal uit 11 cijfers.
Als je het laatste cijfer weg laat dan hebt je wel hetzelfde partnummer![]()

En ze zullen wel passen in de aerokit omdat men deze van een gewone bumper over dienen te zetten naar de aerobumper.
in kleur bestellen kan ook alleen zal wat langer duren, en soms kiest de dealer er dan voor om de grondlak versie te bestellen en deze over te spuiten, watmeer € kost.
- JCW_Werk
- Be Mini
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors