Angel eyes koplampen Chrome + Carnamics xenon kit SLIM

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001

Doen of niet doen?

Doen!
1
100%
Hell no!
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Angel eyes koplampen Chrome + Carnamics xenon kit SLIM

26 nov 2010, 12:57

Ik heb ff een vraagje over de koplampen van een Mini Cooper (R50);

Kwam deze set tegen bij Lowering en kan daarbij meteen een set xenon bij bestellen van hetzelfde merk (Carnamics).

Maar is dit nou een goede set?
Is dit makkelijk over te zetten in de Mini?

(Voor de mensen die me niet kennen; ik heb 2 linkerhanden en moet dus echt easy zijn wil ik het zelf doen *LOL*)

Afbeelding

Afbeelding
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

26 nov 2010, 13:43

Ik heb dat ook gehad, volgens mij staat het wel ergens in mijn topics.

Nog een klein vraagje, heb je er los Xenon bij besteld????,..... zo ja, moet je wel slim ballast nemen want anders passen ze er niet onder (lamp, zie mijn foto's)

Ook moet je er zeker van zijn dat je de juiste lamp soort hebt die in je nieuwe koplamp past, het is namelijk zo dat de fitting in je nieuwe bestelde koplamp anders is dan je originele R50. (als je de pre-facelift hebt)

Ook even opletten met het monteren van de SLIM ballast onder de koplamp dat je een goede dubbeltape gebruikt en mocht je toch besluiten om de ballasten vast te schroeven met 3 schroefjes dat ze echt klein zijn en niet tever doorheen komen, dit was mij wel overkomen door gebrek aan kleine schroefjes en daardoor kon ik de lampen niet meer handmatig afstellen :(

Grtz
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 nov 2010, 13:51

Hey Glenn,

Thanks voor je reactie!
Heb de set nog niet besteld, wil eerst even de meningen van hier horen. Ken het merk namelijk niet en wil geen rommel in de Mini hebben ;-)

Ze bieden de set aan in zijn geheel; de koplampen en de xenon set voor samen nog geen 350 euries.
Klopt ook dat je dan overgaat van H7 naar H1, dus is iets waar ik op zou moeten letten als ik besluit een andere set xenon te nemen.

Was het veel moeite om deze set om te wisselen?
Buiten het feit van de ballast vast maken :wink:
Neem aan dat het wel goed gekomen is bij je?
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

26 nov 2010, 14:00

Nee opzicht is het heel makkelijk plug and play en de koplamp zit met 3 moertjes vast, echt heel makkelijk. wel even naar de garage gaan om je koplampen af te stellen :D

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”