Heeft iemand hier een oplossing voor?
Of aan wat ligt het...

Laurens
Weet jij wat de dealer er aan had gedaan?Miniboard schreef:Ik had in 1e instantie ook zo'n spleet bij mijn sideskirts (door de dealer gemonteerd!!)
Ik vond het geen gezichten heb bij de dealer geprotesteerd. Na een 2e poging was de spleet veel kleiner en was ik er tevreden mee.
Nee, volgens mij hebben ze de linkers-skirt eraf gehaald en met de nodige aandacht opnieuw gemonteerd.LaurenZio schreef:Weet jij wat de dealer er aan had gedaan?Miniboard schreef:Ik had in 1e instantie ook zo'n spleet bij mijn sideskirts (door de dealer gemonteerd!!)
Ik vond het geen gezichten heb bij de dealer geprotesteerd. Na een 2e poging was de spleet veel kleiner en was ik er tevreden mee.
Laurens
lijkt mij ook eerder een geval van een clipje dat een "beetje tegenwerkt"...LaurenZio schreef:Hmmm, dat kitten lijkt me nogal een moeilijke job voor mij.![]()
Weet niet of het er dan beter gaat uitzien.
Het lijkt me wel dat het clipje in de skirt op de plaats waar de speelt zit niet genoeg de skirt aantrekt.
Laurens
Deze heeft wel erg veel ruimte, denk dat er een klip niet goed zit.LaurenZio schreef:Hmmm, dat kitten lijkt me nogal een moeilijke job voor mij.![]()
Weet niet of het er dan beter gaat uitzien.
Het lijkt me wel dat het clipje in de skirt op de plaats waar de speelt zit niet genoeg de skirt aantrekt.
Laurens
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors