A.s. zaterdag gaan Shag en ik in beide Mini's een originele armsteun monteren. Omdat we beide een prefacelift hebben, komt er ook een nieuwe console in (waar de handrem in verdwijnt).
Nu is de grote vraag hoe de oude console te demonteren is. Ik zie nergen schroeven zitten. Is dit een kewestie van hard trekken?
Zijn er meer mensen met retrofit armsteun ervaringen?
Hoor het graag en bedankt!
Retrofit armsteun monteren?
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij is dit de tweede keer binnen een week dat ik je naar de NewMINIclub DIY verwijs?
Daar staat heel duidelijk in waar alle schroeven zitten.
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar bedankt! Die had ik inderdaad al gezien, maar was me nog niet helemaal duidelijk, vandaar mijn vraag hier.
Edit: Mijn vraag is: Hoe demonteer ik de OUDE console? Dat staat er niet in. Ik zie ook nergens schroeven zitten. Is dit een kliksysteem?
Eerste keerBerthil schreef:Volgens mij is dit de tweede keer binnen een week dat ik je naar de NewMINIclub DIY verwijs?

Edit: Mijn vraag is: Hoe demonteer ik de OUDE console? Dat staat er niet in. Ik zie ook nergens schroeven zitten. Is dit een kliksysteem?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Excuses, ik was in de war met Shag over de extra interior lighting kit en doordat ik van jou via PM ook wat vragen over het JCW stuur heb gehad 

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”