Beste leden van dit forum,
Vaak keek ik al wat rond op dit mooie en zeer informatieve mini forum, maar nu ben ik ook eindelijk lid geworden.
En ik heb meteen een vraag.
Een vriendelijke Poolse vrachtwagenchauffeur heeft mijn achterlicht kapot gereden.
Nu kijk ik rond voor iets nieuws.
Nu vraag ik me af of ik ook een achterlicht van na 2004 kan monteren.
(die met ingebouwde achteruit verlichting)
En zou deze achteruit verlichting dan ook werken? (niet per se nodig)
Mvg,
Kevin
Facelift achterlicht, op een pré-facelift (2001)
- KKamstra
- Nieuw Lid
- ImtiBlue
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik denk dat dit al je vragen zal beantwoorden:
http://www.newminiclub.nl/diy.php?tag=A ... &actie=all
http://www.newminiclub.nl/diy.php?tag=A ... &actie=all
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
Nee,dit gaat niet werken
je zult dan een conversie set moeten aanschaffen,waarbij je het achteruitrijlicht dat zich in de bumper bevindt wisselt met een mistachterlicht,
zie ook dit topic in de DIY .
Model(len): 1e gen., officieel
De facelift achterlichten hebben ronde achterlichten en velen vinden deze mooier dan de pre-facelift achterlichten. De bedrading is echter anders dus zomaar omwisselen gaat niet. Ook zit het mistachterlicht bij de facelift op de plaats van het achteruitrijlicht van de pre-facelift. Deze moet dus ook verwisseld worden.
je zult dan een conversie set moeten aanschaffen,waarbij je het achteruitrijlicht dat zich in de bumper bevindt wisselt met een mistachterlicht,
zie ook dit topic in de DIY .
Model(len): 1e gen., officieel
De facelift achterlichten hebben ronde achterlichten en velen vinden deze mooier dan de pre-facelift achterlichten. De bedrading is echter anders dus zomaar omwisselen gaat niet. Ook zit het mistachterlicht bij de facelift op de plaats van het achteruitrijlicht van de pre-facelift. Deze moet dus ook verwisseld worden.
Laatst gewijzigd door zmorf op 11 feb 2011, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Facelift achterlicht, op een pré-facelift (2001)
Berry M schreef:
Maar gelukkig zijn er ook nog geen topics over dit onderwerp...

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors