Iemand enig iedee hoe je bij de achterste veerpoten kan komen?
Dit om de hardheid aan te passen van de schokdemper. Deze knop zit namelijk boven op de demper maar ik heb geen idee hoe ik daar bij kan komen. Of moet de demper er dan helemaal onder uit?
Alvast bedankt voor de info!
Groetjes,
Vera
Hardheid aanpassen veerpoten achter Koni demper
- vwiedi
- One wheel wonder
- vwiedi
- One wheel wonder
Bericht
Maar bedankt voor het mee denken!
Zit niets anders op dan ze maar er onder vandaan te halen en wat harder te zetten.
Bij de Air ride dempers wel.werner schreef:De koni dempers achter hebben geen stelknop.
Om de demping te verstellen moet de as ten opzichte van de behuizing gedraaid worden.
Als de demper op de maximale lengte is kun je hem verstellen! Hij moet hiervoor wel onder de auto vandaan.

Zit niets anders op dan ze maar er onder vandaan te halen en wat harder te zetten.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
He, net nu ik met de zaag in de aanslag stond...Berthil schreef:Gelukkig neemt niet iedereen mij serieuspeter schreef:Altijd fijn zo'n topadvies van de Master!![]()
![]()

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- jean
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Werner,
ga nu dinsdag men set plaatsen, moeten de dempers achter niet eerst worden ingedrukt, alvorens je ze kan verstellen door links of rechts te draaien? Hoeveel slagen kan je ze draaien?
Thx,
Jan
werner schreef:De koni dempers achter hebben geen stelknop.
Om de demping te verstellen moet de as ten opzichte van de behuizing gedraaid worden.
Als de demper op de maximale lengte is kun je hem verstellen! Hij moet hiervoor wel onder de auto vandaan.
Hey Werner,
ga nu dinsdag men set plaatsen, moeten de dempers achter niet eerst worden ingedrukt, alvorens je ze kan verstellen door links of rechts te draaien? Hoeveel slagen kan je ze draaien?
Thx,
Jan
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors