Uw Mini opkrikken is gevaarlijk!!!!

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
nickson22
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Poppel
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 nov 2006, 21:43

15 jan 2007, 21:17

pff wat een actie zeg.. is wel erg maar toch blij dat er niets met jou is.. zou nog veel erger zijn.. en stel dat dat gebeurd was.. hoe zouden ze dan gereageerd hebben bij mini belgie.. ik zou het ook zeker aanvechten!

succes!!
Nick
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

Re: Uw Mini opkrikken is gevaarlijk!!!!

16 jan 2007, 11:56

margi schreef:toen besefte ik pas dat ik van geluk mag spreken dat ik geen werkzaamheden uitvoerde ONDER de auto!!! ik ging hier anders niet meer gezeten hebben...
Euh... Dit is als het goed is geen kwestie van geluk, maar een kwestie van gezond verstand. Dit soort voorvallen is nu precies de reden dat je NOOIT onder een auto moet gaan werken die alleen op een krik staat (zeker niet op het gammele krikje dat je bij de auto krijgt, maar ook niet op een professionele garagekrik). Daarvoor zijn assteunen uitgevonden (die ondanks wat de naam doet vermoeden op allerlei plekken onder de auto te plaatsen zijn), bedoeld om een auto op een betrouwbare en veilige manier omhoog te houden zodat je er wel onder kunt kruipen. Echt, ik kan er niet genoeg nadruk op leggen, nooit onder een auto werken die alleen ondersteund is door een krik.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”