Ik ben vanaf volgende week de trotse eigenaar van een mini cooper S uit 2003 (zie voorstel topic).
Ik had nu al wel een technische vraagje. De dealer gaat de eindemper van de uitlaat vervangen, omdat deze last heeft van roestvorming. Nu is mijn vraag of dit betekent dat ze inderdaad enkel deze demper (rechts) hoeven te vervangen of moeten ze dan het hele achterste stuk van de uitlaat vervangen, dus inclusief de demper die links onder de auto hangt?
Ik stel deze vraag, omdat ik me afvroeg of het verschil in kosten tussen deze reparatie of het direct plaatsen van een rvs systeem van bijvoorbeeld militek (ja ik ben me al goed aan het inlezen) heel groot is? Als dat meevalt kunnen ze er beter direct zo'n mooi systeem onder zetten.
Hopelijk kan iemand mij helpen met het antwoord op deze vraag, dan kan ik nog kijken of de dealer hier aan mee zou willen werken.
Vervangen uitlaat kan einddemper apart?
- Kevert
- Leerling Mini lid
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
of ze slechts een kant of direct beide zeiden vervangen weet ik niet.
Wel zou ik als je toch al aan een (deels) nieuwe uitlaat moet er meteen wat moois onder hangen, je noemt zelf al wat leuks als Miltek, maar kijk voor de grap ook eens in het Group Buy topic, volgens mij is daar een 2e ronde bezig voor Play-Mini uitlaten, erg mooi en goed spul is dat ook
Succes!!
Wel zou ik als je toch al aan een (deels) nieuwe uitlaat moet er meteen wat moois onder hangen, je noemt zelf al wat leuks als Miltek, maar kijk voor de grap ook eens in het Group Buy topic, volgens mij is daar een 2e ronde bezig voor Play-Mini uitlaten, erg mooi en goed spul is dat ook

Succes!!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Kevert
- Leerling Mini lid
Bericht
Dank voor de verhelderende antwoorden.
Is iemand bekend met SRS cat back systeem voor de mini?
SRS cat back
Is iemand bekend met SRS cat back systeem voor de mini?
SRS cat back
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors