Verlichting airco-unit deels defect na instal. radio

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Verlichting airco-unit deels defect na instal. radio

24 aug 2011, 11:23

Beste mensen,

Gister ff met m'n radio bezig geweest (facelift gevonden en geinstalleerd). Nu heb ik een probleempje.. de verlichting van de airco-unit doet het niet meer, althans, wanneer de auto niet op contact staat. Voorheen deed deze het wel. Beetje vreemd, vind ik zelf :lol: :s

Dus: auto op contact: niets aan de hand, verlichting werkt. Auto niet op contact: alle verlichting werkt, behalve die van de airco-unit. Voorheen deed deze het wel wanneer niet op contact.

Ik heb dus met die draden lopen pielen bij het switchen van de radio, nu zou je denken dat er ergens een daaronder (van de airco-unit) los is geraakt, maar dan zou de verlichting het toch helemaal niet meer moeten doen? Ben niet zo van de electronica, wellicht dat iemand hier kan inschatten wat er gebeurd is? :shock: :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 aug 2011, 21:00

Niemand? :roll:

Net met zo'n tandartsspiegeltje aan de achterkant gekeken of er wellicht iets los zat..noppes, zover ik kan zien zitten er 2 stekkerblokjes in, die zitten muurvast..
Rocketruud
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

27 aug 2011, 13:26

Heb je misschien een draadje gekneld tusen je radio en de houder? Misschien zit er daardoor een breuk?

Vind het eerlijk gezegd niet zo'n groot probleem, als je rijdt, werkt alles blijkbaar. Zal eens bij miij kijken wat de verlichten betreft.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”