Hee Mede mini mensen,
Ik heb zojuist van marktplaats een mini cooper s kop gekocht, daar zit nu een JCW kit op.
Ik zie aan het uiterlijk geen verschil tussen de cilinderkoppen, maar hoe zit het met de nokkenas.
Moet ik die omzetten of is de Cooper s nokkenas iets scherper ?
Morgen avond moet hij weer lopen, ik kan vandaag nergens een koppakking set vandaan halen.
Groetjes,
Mart PS: Ik zal me straks zeker even goed voorstellen.
Cooper S cilinderkop
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Komt gelukkig helemaal goed lees ik. Handig persoon!kooitje schreef:oke, ik ik heb de oude nokkenas overgezet, mijn ouwe tufje heeft al 172.000 km gelopen, maar ziet er nog
goed uit, ik zal nu eerst even voorstellen
THNX allemaal ! Morgen met een nieuwe koppakking set de boel weer monteren.
Groetjes,
Mart

- Wint
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb gehoord dat als je de accu meer dan twee uur van de MINI laat alle ECU gerelateerde foutmeldingen verdwijnen. Dus de foutmeldingen voortkomend uit de motoraansturing waardoor het motorlampje gaat branden. Kun je dat mooi eens uitproberen 
Als het terugkeerd is er natuurlijk wat ernstigs aan de hand en moet je even langs de dealer om de echte fout te achterhalen.

Als het terugkeerd is er natuurlijk wat ernstigs aan de hand en moet je even langs de dealer om de echte fout te achterhalen.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- kooitje
- Nieuwsgierig
Bericht
Dit mythe gaat niet op, ik heb zelf OBD uitlees apparaat, maar kon niet wissen dan slaat hij in storing bij mini.
Vandaag was het lampje uit, gister avond bleef hij branden, vanmorgen brandde hij nog en vanmiddag was hij uit.
de mini rijd weer lekker !!!
Lekker stuiteren met een verlaagd onderstel! Ik ben echt SUPER tevreden met de mini!
Vandaag was het lampje uit, gister avond bleef hij branden, vanmorgen brandde hij nog en vanmiddag was hij uit.

Lekker stuiteren met een verlaagd onderstel! Ik ben echt SUPER tevreden met de mini!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors