Hallo allemaal,
Ik ben van plan een Cooper S aan te schaffen en heb een vraag over dakdragers.
Is er een mooi systeem dat op het dak kan zonder schade of gaatjes?
Ik heb namelijk ongeveer 2x per jaar wat extra ruimte nodig voor een weekendje weg met zn 4en en dan moet ik ergens een paar tassen kwijt:-)
Ik hoor het graag!
Mvgr,
Sander
S aanschaf en ruimte
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Waarom huur/leen je niet 2x per jaar ergens een busje of grotere auto?? En dan kun je de rest van het jaar fatsoenlijk je (aanstaande) MINI rijden.
Bij een MINI kun je de sleuven voor de standaard dakdrager niet onzichtbaar verbergen. Je hebt er van die losse rubbertjes, bij die je dan in de gaten van het dakrubber kan drukken als de drager niet gemonteerd is.
Maar, euh gaat ie nou komen dan die Cooper S? Ik zag dat je in 2008 ook "binnenkort" een MINI wilde aanschaffen. Gewoon doen man! Da's zeker een goed begin voor 2012.
Bij een MINI kun je de sleuven voor de standaard dakdrager niet onzichtbaar verbergen. Je hebt er van die losse rubbertjes, bij die je dan in de gaten van het dakrubber kan drukken als de drager niet gemonteerd is.
Maar, euh gaat ie nou komen dan die Cooper S? Ik zag dat je in 2008 ook "binnenkort" een MINI wilde aanschaffen. Gewoon doen man! Da's zeker een goed begin voor 2012.

- Goldrunner6
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi Robert,
haha dat klopt idd, maar toen is het toch een Alfa Romeo 147 Gta geworden:-) ook geen straf hoor :-)
Nu rijdt ik dus een 156 SW en wil toch weer iets sneller en weet dat de Sjes va 2007 wel te doen zijn qua verbruik :-)
haha dat klopt idd, maar toen is het toch een Alfa Romeo 147 Gta geworden:-) ook geen straf hoor :-)
Nu rijdt ik dus een 156 SW en wil toch weer iets sneller en weet dat de Sjes va 2007 wel te doen zijn qua verbruik :-)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors