Hallo,
bij mijn Mini blijft het lampje in de kofferbak branden, ook als de klep gesloten is.
Nou ben ik op zoek geweest naar de schakelaar van de achterklep die het lampje aan en uit moet doen maar kan die niet vinden. Zit deze misschien geintegreerd in de slotvanger?
Iemand een idee?
Groet,
Erik
Verlichting kofferbak blijft branden....
- Evomini
- Enthousiast
Bericht
Hey welkom,
Volgens mij zit er een microswitch in de slotvanger. Die zijn trouwens sowieso een gevoelig punt in de mini. In mijn r50 moet je de klep echt hard dichtgooien anders sluit hij niet volledig en kan de klep nog een beetje heen en weer rammelen.
Brandt je meldingslampje op je dash (km teller) ook? Want die wordt aangestuurd door die microswitch.
Volgens mij zit er een microswitch in de slotvanger. Die zijn trouwens sowieso een gevoelig punt in de mini. In mijn r50 moet je de klep echt hard dichtgooien anders sluit hij niet volledig en kan de klep nog een beetje heen en weer rammelen.
Brandt je meldingslampje op je dash (km teller) ook? Want die wordt aangestuurd door die microswitch.
- dutchtouring
- Nieuw Lid
Bericht
ja, lampje op dashboard brandt ook. Ik zal me eens gaan richten op de slotvanger.
Bedankt voor de info.
Bedankt voor de info.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors