Hoi allemaal,
Ik heb zitten zoeken in de verschillende topics, maar kreeg niet het antwoord er uit wat ik zocht, vandaar mijn vraag hier;
Als ik 's avonds mijn Mini Cooper (R50 uit 2002) instap en de auto start moet ik de verlichting aan doen in stand 1 (stadslicht?) of stand 2 (standaard verlichting). Zodra ik de auto ergens parkeer en contact uitdraai begint hij geluid te maken om aan te geven dat de verlichting nog aanstaan. Ben ik dan verplicht om de verlichting van de auto uit te zetten? Dus naar stand 0 te draaien? Ik wil namelijk dat ik de auto uit kan zetten en kan starten zonder perse aan te knop te draaien van verlichting. Dus dat ze standaard al aanstaan en alleen indien ik het interieur wil verlichten aan de knop naar stand 2 moet draaien.
Bij de auto van mijn schoonmoeder (Mini Cooper R50 uit 2003 maar zelfde uitvoering) gaan de lichten namelijk aan bij het starten van de auto en doven ze ook bij het contact uitdraaien. Voor het interieur moet ze hem nog wel doordraaien naar stand 2.
Wat doe ik dan verkeerd?
Ik las in de handleiding het volgende:
Dagrijlicht*
Indien gewenst kan de verlichtingschakelaar in de tweede stand blijven staan: als
het contact wordt afgezet, dooft de verlichting.
Deze functie kan door uw MINI dealer
worden ingesteld.<
Heeft dit er dan mee te maken?
Dimlicht/Dagrijverlichting
- Maajkol
- Enthousiast
- Contacteer:
- Locatie: Amsterdam
- MCS
- Mod virus alert!
- Locatie: Te ver van het water!
Bericht
Yep even langs de stealer gaan!
Er zou trouwens nog meer opties die je dan tegelijk kunt laten instellen, zoals:
* follow me home verlichting
* automatisch vergrendelen van de portieren na wegrijden
Even navragen welke opties er voor jouw mini zijn!
Groet MCS

Er zou trouwens nog meer opties die je dan tegelijk kunt laten instellen, zoals:
* follow me home verlichting

* automatisch vergrendelen van de portieren na wegrijden

Even navragen welke opties er voor jouw mini zijn!
Groet MCS

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
veel wordt bij de verkoop al gedaan..
maar het is de computer aansluiten en ze kunnen alles veranderen, dus kost je dan 1x geld.. het heet ook niet voor niets : stealer
maar het is de computer aansluiten en ze kunnen alles veranderen, dus kost je dan 1x geld.. het heet ook niet voor niets : stealer

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Of je scoort een datakabel en doet het zelf...
Zie: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=24449

- Maajkol
- Enthousiast
- Contacteer:
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Heb het volledige topic doorgelezen en ga de uitdaging aan. Heb de kabel besteld!
Ha Martijn,MartijnGizmo schreef:Of je scoort een datakabel en doet het zelf...Zie: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=24449
Heb het volledige topic doorgelezen en ga de uitdaging aan. Heb de kabel besteld!

- Ronald Schuit
- Nieuwsgierig
- Locatie: Deventer
Bericht
Iemand verstand van carsoft ? Zou je daarmee de boordcomputer kunnen activeren? Of kan dat echt alleen via de dealer 

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors