Nog wat vragen...

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Minni
One wheel wonder
One wheel wonder

Nog wat vragen...

09 apr 2012, 12:11

Hallo alweer, :D

Nog even een paar vragen..

Misschien dat iemand wat tips kan geven ?

Afgelopen maand APK laten keuren bij een standaard garage in het dorp, moesten voor 2 nieuwe banden op, laten doen en terug gekregen met een mooie witte kras op de velgen :mad: :evil:
Lak er dus af, grondverf zichtbaar.. En een dooooorn in m'n ogen!
Iemand een idee?
Ik heb al gekeken naar stralen, spuiten, polijsten voor zo'n 400 euro (4velgen) maar een schadebedrijf/vriend raadt het af omdat deze nieuwe laklaag nooit zo sterk zal zijn als het origineel.. Ik heb zilveren S-Spoke velgen..
Graag zou ik de velgen weer als nieuw willen, al het zwarte remvloeistof weg en weer mooie zilveren ''nieuwe'' velgen willen zien.. Een beetje schade maakt me niet zoveel uit.. als ze er maar weer fatsoenlijk en als nieuw uitzien.. Met mijn oude tandenborstels wil het niet echt lukken om dit voor elkaar te krijgen..
Krijg ik dit resultaat als ik ze alleen maar volledig laat polijsten?
Iemand tips of ideeen? In de buurt van Tilburg?

En heeft er iemand nog tips of goede adressen waar ik m'n beestje volledig kan laten polijsten?

En hoe die akelig grijze verweerde lijsten weer zwart kan krijgen?

Enorm bedankt alvast!
:wink:
GreyCooperS
Forum Junky

09 apr 2012, 12:26

Als eerste schade vergoeding aan het bedrijf vragen..
Daarna Jobraay even een PM sturen en met hem regelen dat hij je wielen weer als nieuw maakt! :lol:
Als ze eenmaal nieuw zijn, goed onderhouden, lakverzegeling erop en klaar

Als je alleen de beschadigde velg laat opknappen, dan een flesje Iron=x bestellen en je oude velgen poetsen...
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”