Er vallen me wel nog een paar kleine dingen op aan de mini:
- Wanneer ik stilsta met draaiende motor en ik draai aan het stuur dan hoor ik een soort hoog geluid. Dit geluid hoor ik ook als ik langzaam door een bocht rijd. Is dit de (op het forum welbekende) pomp van de stuurbekrachtiging die ik hoor?
- Ik merk dat ik de rem erg hard in moet trappen om echt goed te remmen. Misschien moet ik gewoon wennen aan het rempedaal hoor, maar ik heb het idee dat mn oude auto net iets meer "bite" had.
Tijdens het remmen hoor ik geen rare geluiden en de auto blijft stabiel rechtdoor rijden. Binnenkort laat ik de auto nakijken door mijn garage op gebreken die in de garantie hersteld kunnen worden. Uiteraard kijken ze de schijven en remblokken na, maar kan het ook zijn dat de remmen ontlucht moeten worden? Terwijl de auto uitstaat heb ik op het pedaal gedrukt tot hij hard werd en bij starten van de auto zakt het pedaal omlaag.
- Zojuist merkte ik toen ik de auto uitzette, de verlichting doofde en het alarm activeerde dat de rechter achterlamp nog brandde. Ik was helaas niet zo slim om te kijken of dit het remlicht of de achterverlichting was

Verder moet ik zeggen, hij rijd echt SUPER! Het stikt hier van de rotondes, dus ik vermaak me uitstekend

gr,
Jeroen