'k heb weer eens wat. Van de winter bij een bochtje naar rechts (4km/pu) ben ik doorgegleden en met de linker velg tegen de stoeprand aangestoten..

Ja idd de velg is beschadigd maar.. sinds dat gevalletje niet al te veel gereden en toen ik pas geleden op de snelweg van baan wisselde hoorde ik ineens een geluid, te omschrijven als.. ZRoeeeem.......ZRoeeeeeem......ZRoeeeeeeeem.. ook voel je de auto "trillen/mee zoemen"
Het is enkel bij het nemen van bochten op de snelweg naar rechts vanaf 100kpu, en bij het wisselen van rijbaan (van rechts naar links, en dan bij het tegensturen/rechtsturen op de linker baan)
Ik dacht aan een kromme velg.. dus ik heb al een andere velg met de zelfde maat gemonteerd en dat was het niet.. ook dacht ik aan een wiellager.. maar zou je dat dan niet ook bij het naar links sturen, en bij het rechtuit rijden moeten horen?
ALS iemand ook zoiets heeft gehad hoor ik het graag.. ik moet namelijk zeer binnenkort 600+kms rijden.. en doe dat liever met een auto die WEL goed is

Groetjes jeff