Hallo Allemaal!
Ik ben volledig nieuw hier:) maar sta op het punt (niet erg letterlijk hoor;) om een mini cooper uit 2002 te kopen...
Nu heeft hij al wel 191.000 kilometer gelopen en ik vroeg me af, is dat nu veel? Mag ik nog lang genieten van mijn Mini-tje?
En hoeveel kilometers gaat een mini cooper normaal gezien ongeveer mee? Ik zie nog weleens een mercedes met 600.000....
De vraagprijs is verder prima te doen hoor:)
Hoor graag alle tips en reacties! (ga binnenkort kijken bij de verkoper)
Dankjulliewel voor alle antwoorden!
Groeten,
Josje
Mini Cooper met 191.000km? Doen of niet?
- Ronald Schuit
- Nieuwsgierig
Bericht
Persoonlijk zou ik niet snel een auto kopen met 2 ton, maar het is ook er afhankelijk van de prijs. Als je hem kan kopen voor 4.000 euro zou je er over kunnen nadenken. Dat je 6 ton tegenkomt bij een andere auto zegt niks het zijn zoweerzo diesels en rijden in verhouding meer als dat ze stilstaan. Hoeveel km een Mini kan rijden zonders spannende onderdelen te vervangen weet ik niet. Versnellingsbak is in ieder geval iets om in de gaten te houden.
Succes
Succes
Voorkeursinstellingen? BMW SSS is super
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Tja, voor een leuke prijs kun je er natuurlijk veel plezier van hebben.
Als je een adresje hebt kun je eventuele reparatiekosten in de hand houden.
Het hang ook van de geschiedenis af en wat er allemaal al vervangen is.
Wel merkbaar is natuurlijk of je 2 ton gereden hebt of 50 duizend.
Allerlei rubbertjes raken wat met de tijd versleten.
Momenteel worden er bij mijn Blauwe verschillende vervangen.
Maar ach, hij is nu de 251.500 km voorbij en stuurt nog prima.
Over twee weekjes gaat ie naar Zuid-Frankrijk en in juni richting Schotland en Ierland.
Als je een adresje hebt kun je eventuele reparatiekosten in de hand houden.

Het hang ook van de geschiedenis af en wat er allemaal al vervangen is.

Wel merkbaar is natuurlijk of je 2 ton gereden hebt of 50 duizend.
Allerlei rubbertjes raken wat met de tijd versleten.
Momenteel worden er bij mijn Blauwe verschillende vervangen.

Maar ach, hij is nu de 251.500 km voorbij en stuurt nog prima.
Over twee weekjes gaat ie naar Zuid-Frankrijk en in juni richting Schotland en Ierland.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Ten eerste welkom hier(tip stel je eerst even voor in who are u voor de leden je zal dan ook meer reactie's krijgen)
Ik zal als ik jou was lekker sparen voor 1 met minder km's en een jongere bouwjaar aangezien de bouw jaren van 2001 tot 2005 allemaal versnellingsbakken kapot gaan, en je kan sneller om kosten krijgen daar zit je ook niet op te wachten denk ik
Ik zal als ik jou was lekker sparen voor 1 met minder km's en een jongere bouwjaar aangezien de bouw jaren van 2001 tot 2005 allemaal versnellingsbakken kapot gaan, en je kan sneller om kosten krijgen daar zit je ook niet op te wachten denk ik

- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als de onderhoudshistorie bekend is en de bak aantoonbaar vervangen is, kan het overwegen. Je zal echterwel hogere onderhoudskosten krijgen. De vraag is ook hoeveel km's jij per jaar met de Mini denkt te gaan rijden.
Sterkte met kiezen. Groet, Huib
Sterkte met kiezen. Groet, Huib
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors