A/B/C stijl bekleding vervangen door panther black uit 'n GP
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Goeie aanvulling Peter en Berthil. Met z'n allen helpen we Shag wel aan z'n mods.
(en van z'n geld af
)
Volgens mij heeft Mini de achtersitijl als D-stijl gedefinieerd, en het verschil zie je tussen hatch en clubman waar de clubman ook nog een C-stijl heeft (bron Realoem.cm)

Volgens mij heeft Mini de achtersitijl als D-stijl gedefinieerd, en het verschil zie je tussen hatch en clubman waar de clubman ook nog een C-stijl heeft (bron Realoem.cm)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- One Dieseltje
- One wheel wonder
Bericht
Om geen nieuw topic te openen ga ik mijn vraag hier stellen. Zijn de A/B/C stijlen makkelijk te verwijderen?
Moet je voor de A stijlen aan de voorruit het bovenste dashboard gedeelte verwijderen?
Voor de B en C stijlen, moet daarvoor de ganse plastieke bekleding (waar de achterste luidsprekers zitten) eruit halen? Hoe zit het met de voorste en achterste gordels?
Alvast bedankt.
Moet je voor de A stijlen aan de voorruit het bovenste dashboard gedeelte verwijderen?
Voor de B en C stijlen, moet daarvoor de ganse plastieke bekleding (waar de achterste luidsprekers zitten) eruit halen? Hoe zit het met de voorste en achterste gordels?
Alvast bedankt.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, kan de montage eventueel wel wat makkelijker maken.One Dieseltje schreef:Moet je voor de A stijlen aan de voorruit het bovenste dashboard gedeelte verwijderen?
Nee maar je moet hem bij de B stijl wel wat van de kant aftrekken, paar clips los dus. Voorste gordel moet je dacht ik onderaan los maken om hem door de opening van de B-stijl te krijgen. Dat geld ook voor het eindpunt van de achterste gordel. Wijst zich vanzelf als je het los haalt.One Dieseltje schreef:Voor de B en C stijlen, moet daarvoor de ganse plastieke bekleding (waar de achterste luidsprekers zitten) eruit halen? Hoe zit het met de voorste en achterste gordels?
- One Dieseltje
- One wheel wonder
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors