Heb probleem met mini r50 85kw , bij koudstart merk ik ineens dat de wagen meer schokt (davert) bij stationair draaien , ook wanneer ik rijd wanneer motor koud is dan houd hij even in vooral wanneer ik van 1 naar 2de ga houd hij even in ook wanneer hij warm is maar iets minder, in begin heeft hij dat altijd gehad en is blijkbaar normaal na 3 km heeft hij dit al nietmeer ,het is vooral het daveren van de motor dat nieuw is bij koud motor en waar ik een probleem ergens denk te hebben.
Er steken net 500km geleden nieuwe boegies in , heb al gecontroleerd boegiekabels slaat nergens vonkje over , alsook heb ik boegiedoppen 1 tot 4 eens losgetrokken 1 na 1 bij draaiende motor om de motor anders draait of net niet , bij elke uittrekking van boegiedop draait de motor dus slechter dus nergens merk ik een slechte boegie , nu richt ik mijn aandacht op de bobine ,of denken jullie dat dit nog andere oorzaak kan hebben durven deze nogal kapot te gaan auto heeft 70000km ?
Houd in van 1 naar 2de en bij koudstart davert auto harder
- darknightmini
- One wheel wonder
- darknightmini
- One wheel wonder
Bericht
uitgelezen
Ondertussen uitgelezen met twee pc's van bij mij op werk 1 bosch esitronic , en een snap on , beiden gaven geen fouten aan, even terug mijn oude boegies erin , auto heeft er ook geen last meer van eindconclussie wss 1 toch slecht werkende boegie , of slechte benzine getankt
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors