Berthil schreef:En vervang beide.
Voordelige garage gezocht die draagarm rubber kan vervangen
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn draagarmrubbers hebben hun beste tijd ook wel gehad, wat kost een Powerflex-kuurtje rondom ongeveer?

Ja, maar áchter is wel ff iets minder werk...speedy schreef:Ik was voor links en rechts 50 euro aan montagekosten (onderdelen 70 euro) kwijt voor binnenste draagarmrubbers (achter) was uurtje werk.
Vergeet niet na die tijd opnieuw uit te lijnen en ga daar niet op besparen en zoek daarvoor gewoon een gerenomeerde zaak

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- JorisD
- Be Mini
Bericht
ik heb net van powerflex een front kit (voorste draagarmen en "front anti roll bar") bij beek besteld a 108 euro's en deze ook door Beek laten plaatsen.
Dat laatste is nogal een omvangrijk werkje klaarblijkelijk, want hiervoor was ik zo'n 300 euro kwijt.
Da's wel een flinke investering, maar het moest dan maar..
En in de wegligging merk je het zeker
Dat laatste is nogal een omvangrijk werkje klaarblijkelijk, want hiervoor was ik zo'n 300 euro kwijt.
Da's wel een flinke investering, maar het moest dan maar..

En in de wegligging merk je het zeker

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ging uit van zo'n €500, dus dat valt dan relatief gezien nog mee. Nodig is het wel, ik hoor ze nu soms rammelen... 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Eigenlijk valt het reuze mee, als je weet hoe het werkt. Ik heb het zien gebeuren naast me bij 1320, en daar waren ze Jack alles aan het leren, deden ze er iets van anderhalf uur over. Als je het subframe laat zakken op een liftje, kun je ze er met een koevoet uitwippen 

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
als zoekresultaat de klus zoals deze eruit ziet:
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors