Ik loop net met mijn vriendin mee naar de auto, zij ging ermee naar een verjaardag, en ik wil hem openklikken met mijn sleutel... en de auto doet niks. Raar. Zij had de reservesleutel al bij zich, dus zij probeert het ook... en ook niks! Openen met deurslot was geen probleem (alarm gaat wel af) en wegrijden etc was ook geen probleem. Ze is net aangekomen op bestemming, en na een kort ritje deed alles het gewoon weer, dus dat is een meevaller.
Met de ene sleutel wordt wekelijks zo'n 400km gereden, en de andere sleutel (die zij nu dus heeft vanavond) deed het 3 weken geleden ook nog gewoon!
Ik heb al even het forum onderzocht, maar ik kom niks tegen over 2 sleutels die het tegelijk niet doen. Met de info van het forum + proberen er logisch over na te denken, kom ik ook niet echt tot een oorzaak zo 123. Jullie een idee? Ik zou haast gaan denken dat de 2 sleutelsignalen elkaar gestoord hebben, toen ze tegelijk dicht bij de auto kwamen

Nu baal ik wel een beetje, want bij sluiten met deurslot gaat het alarm dus niet aan. En de auto staat nu dus in Den Haag centrum een paar uurtjes, en moet vannacht ook nog eens bij een club in Zaandam staan, en dan morgenochtend pas weer thuis voor de deur in Scheveningen (ja een druk nachtje voor de boeg haha). Dus ik hoop dat het alarm zo ook weer gewoon gaat werken bij minstens 1 sleutel...
IEMAND TIPS OF