Heb een jackplug kabel aangesloten achter op mijn pre-facelift radio.
Plug los gehaald,en de 3 kabeltjes op nr 3,4,en 10 aan gesloten met als 10 massa,
en de andere 2 +en -
Na het aansluiten heb ik de jackplug in mijn telefoon gedaan,maar als ik een paar keer
op mode duw krijg ik geen Aux te zien op mijn display.
Wat doe ik fout?
Aux weergave pre-facelift radio
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Kan dit uberhaupt dan? Ik zie alleen maar cijfers met mijn gateway ipod aansluiting.
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Het is mij net gelukt om dit werkend te krijgen.
Je pin nummers zijn goed, je moet er alleen een aantal elektronica componentjes aan je kabeltje solderen.
Zie onderstaand schema;

Let wel dat je de weerstand aan de goede kant van de kabel soldeert. (note to myself...
)
Suc6,
Ron.
Je pin nummers zijn goed, je moet er alleen een aantal elektronica componentjes aan je kabeltje solderen.
Zie onderstaand schema;

Let wel dat je de weerstand aan de goede kant van de kabel soldeert. (note to myself...

Suc6,
Ron.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors