Hallo allemaal,
Ik ben helemaal nieuw hier en op zoek naar een mini cabrio voor mijn vriendin. Helaas reikt het budget niet voor een R57, dus ben ik op zoek naar een gunstig geprijsde R52. Alleen... Na talloze advertenties te hebben gezien ben ik helemaal weg van de nieuwe cabrio en dan helemaal met het cooper works aerodynamica pakket. Ik heb al uitgevonden dat de nieuwe cabrio een halve centimeter breder en ongeveer 6 centimeter langer is dan zijn voorganger en ik vrees dat ik het antwoord dus al weet, maar zou het mogelijk zijn om de nieuwe JCW bumpers op een "oude" cabrio te monteren? Of nog beter: heeft iemand dit al eens gedaan?
JCW bumpers van R57 op R52... Kan dat?
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JCW bumpers van R57 op R52... Kan dat?
Dat past niet 1 op 1.
ER zijn wel mensen die het gedaan hebben maar zonder zagen etc. ga je het volgens mij niet redden. Sowieso de voorkant niet.
ER zijn wel mensen die het gedaan hebben maar zonder zagen etc. ga je het volgens mij niet redden. Sowieso de voorkant niet.
- Rusty
- Nieuw Lid
Bericht
Re: JCW bumpers van R57 op R52... Kan dat?
Hmm, was ik al bang voor... Bedankt voor je snelle antwoord! Ik hoop nog meer tips te krijgen! Wat er precies moet gebeuren en wie dit bijvoorbeeld al hebben gedaan zodat ik hen wat meer kan vragen erover.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors