ze hebben de computer uitgelezen, en er zat maar 1 fout in, en die wijst naar het gasklephuis
ik heb 'm vandaag er nog even afgehaald en eea aan slangen en alles er opnieuw opgezet, probleem blijft hetzelfde
ik zou 'm dolgraag gewoon bij de bmw dealer dumpen, "fix het maar", maar daar zit een prijskaartje aan, daarom heb ik ook zelf de bypass klep vervangen
met vacuum slang bedoel ik een slang zoals die naar het gasklephuis gaat, zoiets gaat er niet naar de bypass klep, dus vraag ik me af hoe ie dan werkt
er zit wel dat korte slangetje op natuurlijk, maar je sluit verder niks aan op die klep, dus vandaar mijn vraag
ik kan natuurlijk een ander gasklephuis erop zetten, maar dan denk ik, kan zo'n ding kapot gaan, puur door hem eraf te halen? ben er heel voorzichtig mee geweest, is niet vochtig geworden of wat dan ook
voordat ik de bypass klep ging vervangen, had de auto eigenlijk maar 1 probleem, het stotteren bij boost (en een lekkend koelvloeistof reservoir, kwam ik al doende achter (gelukkig), die is vervangen door een nieuwe), dus dan zou het toch iets moeten zijn wat ik gedaa heb
wat ik helemaal niet snap is dat ie op 3 pitten gaat lopen, zodra EML en engine check aan gaan, opnieuw starten en hij loopt weer op alle 4 en EML gaat dan niet meer aan