Ligt momenteel open, te drogen, maar het ziet er toch niet zo mooi uit, opgedroogd water, oxidatie.
De schroeven op de printplaat zijn zelfs niet eens los te krijgen.
Nu, ik monteer het vanavond in ieder geval opnieuw en zie wel wat het geeft.
De dealer vraagt €150 BTW incl. Dan is het nieuw en is er garantie op. Die antennes op ebay werken mogelijk niet en kosten ook €100 tegen dat ze hier geleverd zijn. Leebman is ook €140 + verzending.
Als hij het vanavond niet doet, dan bestel ik een nieuw exemplaar bij de dealer.
Navigatie in de war?
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Navigatie in de war?
Een kompas zit inderdaad niet in de auto, de navigatie geeft het noorden verkeerd aan.
Na een handrem-bocht is hij het al helemaal kwijt...
Huidige antenne werkt nog steeds niet, ik heb een nieuwe besteld, normaalgezien wordt die deze week nog geleverd.
Ik hoop maar dat ik geen verkeerde diagnose heb gesteld...
Na een handrem-bocht is hij het al helemaal kwijt...
Huidige antenne werkt nog steeds niet, ik heb een nieuwe besteld, normaalgezien wordt die deze week nog geleverd.
Ik hoop maar dat ik geen verkeerde diagnose heb gesteld...
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Blijkbaar als ik de wagen even niet gebruik, dan denk hij steeds op dezelfde plaats te staan, dus zowel als ik 's ochtends naar het werk vertrek, of als ik 's avonds naar huis vertrek, steeds denkt hij dat ik op dezelfde plaats start...
Nu, snelle service, gisteren besteld, vanochtend al geleverd bij de dealer.
Ben de antenne gaan oppikken, netjes geïnstalleerd (kl*tewerkje daar tussen de dakbekleding, maar met de juiste tools lukt het wel).
Het is trouwens nog een ander onderdeelnummer dan wat ik online vond: 3456089-01
Daarna even gestart, niet meteen goed, maar na een rondje rijden weet hij weer waar ik me bevind!
Blij dat ik het zelf heb kunnen oplossen, had echt geen zin in een dikke factuur van de dealer, al is die €150 voor zo'n antennevoet ook meer dan genoeg.
Nu, snelle service, gisteren besteld, vanochtend al geleverd bij de dealer.
Ben de antenne gaan oppikken, netjes geïnstalleerd (kl*tewerkje daar tussen de dakbekleding, maar met de juiste tools lukt het wel).
Het is trouwens nog een ander onderdeelnummer dan wat ik online vond: 3456089-01
Daarna even gestart, niet meteen goed, maar na een rondje rijden weet hij weer waar ik me bevind!
Blij dat ik het zelf heb kunnen oplossen, had echt geen zin in een dikke factuur van de dealer, al is die €150 voor zo'n antennevoet ook meer dan genoeg.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooi dat het weer gefixed is

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jeuj! Wat een helden-topic dit.
Ik rij al een jaar rond met hetzelfde probleem, sinds de import van mijn MINI uit Duitsland. Bij de aankoop niet goed opgelet, pas op de weg naar huis merkte ik het. Volgens mijn navi ben ik nog steeds in Duitsland.
Luiheid, geen zin om dealer-geld uit te geven en een redelijk goede iPhone-navi hebben mij tot nu toe belet om er iets aan te doen.
Thnx a lot!

Ik rij al een jaar rond met hetzelfde probleem, sinds de import van mijn MINI uit Duitsland. Bij de aankoop niet goed opgelet, pas op de weg naar huis merkte ik het. Volgens mijn navi ben ik nog steeds in Duitsland.

Luiheid, geen zin om dealer-geld uit te geven en een redelijk goede iPhone-navi hebben mij tot nu toe belet om er iets aan te doen.
Thnx a lot!
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En weer een jaar later is het probleem eindelijk opgelost!
Antennevoet vervangen.
Dezelfde voet is niet meer verkrijgbaar. Ik heb de volgende voet besteld bij Leebmann: 65203456089
Er zitten wat extra kabels aan die je misschien niet nodig hebt, maar het werkt perfect.
In eerste instantie snapte ie het nog niet, ff de navi cd eruit gehaald en weer terug gestopt. En hij doet het weer!
Antennevoet vervangen.
Dezelfde voet is niet meer verkrijgbaar. Ik heb de volgende voet besteld bij Leebmann: 65203456089
Er zitten wat extra kabels aan die je misschien niet nodig hebt, maar het werkt perfect.
In eerste instantie snapte ie het nog niet, ff de navi cd eruit gehaald en weer terug gestopt. En hij doet het weer!
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Nu nog de weg vinden naar een nieuw baasje 

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors