MINI Next garantie overdraagbaar?
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
MINI Next garantie overdraagbaar?
Weet iemand of de NEXT-garantie overdraagbaar is op de nieuwe eigenaar als je een MINI particulier koopt (waar dus nog NEXT-garantie op zit)?
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toch raar dan. Je geeft toch garantie op een product en niet op een persoon. Als ik een tv koop met 1 jaar garantie en deze geef ik na een maand aan een vriend, dan heeft de tv nog steeds 11 maanden garantie.
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ja, dat is fabrieksgarantie.. De MINI Next garantie wordt door MINI NL afgegeven.. Kijk maar eens in de MINI Next voorwaarden die je van de dealer krijgt, bij aflevering van je MINI.. Ik kan het ook niet helpen.. 

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
@ sid.. Dan heb je inderdaad nog gewoon fabrieksgarantie. En die garantie is aan de auto gebonden..
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Ìnderdaad, NEXT is niet overdraagbaar.
Dit vertelden mij zowel MINI Nederland als de dealer. De dealer (die de auto afgeleverd heeft) kan helaas ook niets voor mij betekenen (heb aangeboden er evt voor te betalen).
Dus de 1.5 jaar resterende garantie gaan helaas verloren.
Hopen dat ie heel blijft
Dit vertelden mij zowel MINI Nederland als de dealer. De dealer (die de auto afgeleverd heeft) kan helaas ook niets voor mij betekenen (heb aangeboden er evt voor te betalen).
Dus de 1.5 jaar resterende garantie gaan helaas verloren.

Hopen dat ie heel blijft

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors