goede morgen!
Afgelopen week komt m'n vriendin stil te staan voor een stoplicht.. Ze verteld dat de auto heel vreemd geluid maakt alsof ze heel veel toeren maakt.. Ik haar opgehaald start de auto, geen probleem! Auto uitgelezen.. Stond bij cilinder 3, spenkelink ff bougie opgeschuurd.. Maar gisteren gebeurd t bij mij.. voor het stoplicht gaat hij op 3 poten lopen! Snel op de oprit gezet en gekeken maar kon er niks aan zien! Vervolgens opnieuw gestart en t was weer weg! Alleen het lampje van de motormanagment brand nog die van de ASC is nu wel uit!
Iemand enig idee wat het is? Dacht misschien aan een breuk in de bougiekabel ofzo? (Het was beide keren in de regen dat de cilinder uitviel)
Greetz
R53 loopt op 3 poten
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: R53 loopt op 3 poten
Het kan de bougiekabel zijn of de bobine. Ik zou ff het metalen deel van de bobine nakijken waar de bougiekabel op zit. Wellicht is die vuil.
- Chrisovitjs
- Enthousiast
Bericht
Ga ik morgen direct doen! Las dat de bobine van de mini niet van koper is, en dat schoonmaken weinig helpt! Ga het sowieso proberen! Dankkwiebje schreef:Het kan de bougiekabel zijn of de bobine. Ik zou ff het metalen deel van de bobine nakijken waar de bougiekabel op zit. Wellicht is die vuil.
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Poot 3 had ik al schoongemaakt.
Misschien bougiekabel of bougie of klepstoters
Misschien bougiekabel of bougie of klepstoters
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors