Zoal de titel al zegt heb ik problemen met de koplamp sproeiers. De koplamp sproeiers zitten niet verstopt Want als ik er perslucht op zet komt er lucht uit. Als ik er een los haal dan komt uit de ander water Dus de slangen zijn niet verstopt. Maar zodra ik ze alle twee aansluit dan komt er helemaal niks uit. Dit snap ik ff niet. Wie heeft er een idee. Het is een cooper s bj 2006
BVD
Sram
Problemen koplamp sproeiers opgelost
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Problemen koplamp sproeiers
En als je de andere loshaalt. Komt daar dan ook vloeistof uit?
Anders trekt hij op een of andere manier vacuüm denk ik.
Gr
Anders trekt hij op een of andere manier vacuüm denk ik.
Gr

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je zou eventueel met 2 andere werkende sproeiers proberen?
Ik zou bij god niet weten hoe dat kan?
Eigenlijk ook nog nooit gelezen...
Sram schreef:Zoal de titel al zegt heb ik problemen met de koplamp sproeiers. De koplamp sproeiers zitten niet verstopt Want als ik er perslucht op zet komt er lucht uit. Als ik er een los haal dan komt uit de ander water Dus de slangen zijn niet verstopt. Maar zodra ik ze alle twee aansluit dan komt er helemaal niks uit. Dit snap ik ff niet. Wie heeft er een idee. Het is een cooper s bj 2006
BVD
Sram
Je zou eventueel met 2 andere werkende sproeiers proberen?
Ik zou bij god niet weten hoe dat kan?
Eigenlijk ook nog nooit gelezen...
- Sram
- Leerling Mini lid
Bericht
Net nog ff vlug gekeken. En uit een heb ik nu constant water. Dus denk inderdaad iets van vacuüm of iets met een luchtbel(ontluchten mischien?). Ga van het weekend is ff verder zoeken. Ik laat het weten.
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Even vanaf de pomp schoonmaken. Komt er ook wat uit als je de slangen van de pomp haalt?

- Sram
- Leerling Mini lid
Bericht
Ben nog niet bij de pomp zelf geweest. Ik moet nog ff kijken wat ik daar voor allemaal weg moet halen om er bij te kunnen. Maar als ik de slang voor de T splitsing los haal spuit het best wel ver. Dus ik neem aan dat er dan geen verstopping zit in de aanloop naar de sproeiers.
- Jer84
- Bijna verslaafd
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Pomp zit aan de bestuurderskant achter je band!
Velg eraf halen en dan je wielkast eruit of loshalen dan zie je de pomp zitten
Velg eraf halen en dan je wielkast eruit of loshalen dan zie je de pomp zitten
- Sram
- Leerling Mini lid
Bericht
valt dus mee met wat je los moet halen. Het water komt tot het zwarte gedeelte van de sproeier. Als ik alle twee de slangen voor de sproeier er af haal heb ik water.Zet ik 1 weer op en sluit het andere slangetje af dan sproeit hij. Lijkt wel of hij dan te weinig druk heeft ?
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En als je de sproeiers eens voor de grap omwisselt?
Pinnetje indrukken en dan kun je hem eraf schuiven
Pinnetje indrukken en dan kun je hem eraf schuiven
- Sram
- Leerling Mini lid
Bericht
Vandaag ff weer getest en wat blijkt nu doen ze het alle twee. Dus het probleem heeft zich vanzelf opgelost na honderd liter water spuiten. Denk dat er lucht in de leidingen zat en dat het ff duurt voordat het er uit is.Maar al met al dus twee werkende sproeiers. Iedereen bedankt voor het meedenken.
Groetjes een blije spuiter.

Groetjes een blije spuiter.

- Jer84
- Bijna verslaafd
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors