voor onze trouwdag zoeken wij een trouwauto, en wat is nou een betere trouwauto dan een new mini cabrio!
maar... hij is nergens te huren en waar hij te huren is totaal niet in onze regio(Kampen e.o) zodoende komen wij hier terrecht, wie kan een ex-mini rijder(sorry voor de ex) en zijn vrouw uit de brand helpen? de trouwdag is 19 juli 2007, wie wil zijn mini verhuren aan ons voor een dagje? neem dan contact op met: 0619852266
je zou ons behoorlijk helpen.
groeten Paulien en Sander
Wie kan ons helpen?
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
De aangewezen persoon hiervoor is hij en zijn pepperwhite cabrio. Hij heeft er ook al ervaring mee enzo. Stuur hem een persoonlijk berichtje en je hebt snel antwoord.
iDD
iDD
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Heeeee, ik krijg lucht van bijverdiensten
ik heb ook een hele mooie Pepper White Cabrio

Toch nog wat output, ipv alleen maar input
Maar eerlijk is eerlijk die van Benno is mooier.
Kom op Benno, haal je witte anjer maar weer te voor schijn
of kijk hier eens is in TWENTE
www.cabriohotel.nl
Mini-cabrio hele dag tot je beschikking, hotelletje, bubblebad, picknickmandje, tweedaags-arrangement voor € 89, pp
FIJNE DAG

Toch nog wat output, ipv alleen maar input

Maar eerlijk is eerlijk die van Benno is mooier.
Kom op Benno, haal je witte anjer maar weer te voor schijn

of kijk hier eens is in TWENTE
www.cabriohotel.nl
Mini-cabrio hele dag tot je beschikking, hotelletje, bubblebad, picknickmandje, tweedaags-arrangement voor € 89, pp
FIJNE DAG

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
is absoluut niet duur.
Dat zou ik doen, al was het alleen maar voor de prijsPretty Cooper schreef:www.cabriohotel.nl
FIJNE DAG

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors