Bandenspannings lampje brand
- PjV
- Be Mini
- Bert_Gtt
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Bandenspannings lampje brand
Ik heb ditzelfde probleem gehad... Nooit uitgelezen en vanzelf 'weggegaan' met de wissel van winter naar zomerbanden.... Ik ben benieuwd naar de uitkomst.
- SV3RR3
- Enthousiast
Bericht
ha
..das mooi Bert_Gtt en maakt mij ook wat rustiger
.. normaal gesproken rij ik ook in de winter op winterbanden(mijn andere auto heeft ook een xtra setje)..alleen weet ik nu al dat ik een 'S' of JCW wil en niet van plan ben om voor deze winterbanden aan te schaffen. Zat er wel aan te denken om een setje runflats er onder te zetten, mss dat dat helpt (dat lampje zal uitgaan,hoe dan ook..brand op mijn netvlies als ik in de auto zit
lol)

R53 DS JCW - +/- 215PK - Stage3 - GRS IC - JCW pre-cat/de-cat & mid delete - Sachs koppeling - ProSport tellers - Gromm Bluetooth - Cobra EVO1 -R56Brakes/UltimaxSport&Yellowstuff -
- Bert_Gtt
- Nieuw Lid
Bericht
Ik heb op 2 jaar tijd een aantal verschillende sets velgen en banden gehad, vanwege diverse redenen gewisseld (slijtage, stugheid, kabaal, comfort en ook het lampje.)
Het lampje brandde met name ivm bandenspanning links en rechtsachter welke 9 van de 10 keer ok was...
Nu heb ik 's zomers 17 inch crown spoke velgen met Vredestein banden en 's winters 'standaard' 15 inch velgen met Blizzaks. Beiden sets zeer tevreden en het lampje brandt nooit meer (afkloppen...)
Het lampje brandde met name ivm bandenspanning links en rechtsachter welke 9 van de 10 keer ok was...
Nu heb ik 's zomers 17 inch crown spoke velgen met Vredestein banden en 's winters 'standaard' 15 inch velgen met Blizzaks. Beiden sets zeer tevreden en het lampje brandt nooit meer (afkloppen...)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors