ik heb een foutmelding(lampje vd bandenspanning blijft branden) en wil wel weten of er meer fouten in de mini zitten.. Ik ben opzoek naar een ODB2 lezer die alles kan uitlezen,kan resetten en aanpassen. Veel info gevonden(ook hier op het forum)..maar twijfel toch wel een beetje..bluetooth en wifi vallen iig af(denk ik).
Meest gevonden: Scangauge, Equus3030 en C110... Kunnen jullie mij wat adviseren hierin? Wat zijn hier de voorkeuren?
Heb je daar daadwerkelijk een apart kastje voor nodig, of kan dat ook met een OBD2 USB kabel die je aan de laptop hangt?
Het coderen met NSCexpert heb ik onder de knie, maar wil ook wel graag foutcodes / meldingen uit kunnen lezen.
Ik heb een c110 om abs codes e.d. mee uit te lezen en een elm27 obd dongle om vitale gegevens tijdens het rijden te kunnen zien want de c110 is een beetje traag. Jammer dat je zo ver woont!
Zoo.. Uitgelezen.. En krijg in iig 2 meldingen: 1. Initialiseer bandenspanning sys.(wat dus niet lukt)..2. stuurhoek sensor. Ik denk dat de stuurhoeksensor stuk is. Die bevind zich dus na de koppeling vd stuurstang? Als ik die wil zien/vinden moet ik dan het plastic binnenscherm vh linker voorwiel verwijderen?
( komt dit bekend voor met een lampje wat continu blijft branden?)