hoi ik heb een probleem met me kofferbak die niet meer open gaat nu blijkt het de microswitch te zijn.
ben net bij de dealer geweest en die zegt dat die niet meer los leverbaar is alleen compleet met handgreep en kentekenverlichting erin allen dan zit er ruim 150 euro prijsverschil in. heeft er iemand een adres of een oplossing hiervoor.
alvast bedankt
microswitch kofferbak r53
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Depolsjes
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: microswitch kofferbak r53
Gaat het om een 'ordonaire' micromswitchl,kijk dan eens op conrad.nl. Conrad heeft er vele.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
En anders heeft spenki (Roy) er misschien wel 1 liggen. Auto Spenkelink
Of Roel Gogarage37
En als dat niet lukt, kijk dan hier (nr 12 zoek je denk ik, wel ff kijken of dit ook over jouw type auto gaat!!), is ook sponsor waar je korting kunt krijgen.
Suc6,
Ron.
Of Roel Gogarage37
En als dat niet lukt, kijk dan hier (nr 12 zoek je denk ik, wel ff kijken of dit ook over jouw type auto gaat!!), is ook sponsor waar je korting kunt krijgen.
Suc6,
Ron.
- sacha en miranda
- Leerling Mini lid
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Toevallig heb ik de microswitch vervangen van een Fiat Stilo MW afgelopen week. Was met €3,95 klaar. Greep beetje aangepast van binnen en de kabeltjes aan de microswitch gesoldeerd. Alles werkt weer zoals het hoort.
Ik ben hier bij ons naar een elektrowinkeltje gegaan.
Resultaat:

p.s. doe geen lijm om de microswitch, ik had eerst een heel klein beetje secondelijm gebruikt. Maar een klein damplaagje op de connector binnenin zorgt er al voor dat hij niet meer goed geleid. Probeer hem gewoon vast te klemmen. Bij mij heeft dat gewerkt.
Succes!
Ik ben hier bij ons naar een elektrowinkeltje gegaan.
Resultaat:

p.s. doe geen lijm om de microswitch, ik had eerst een heel klein beetje secondelijm gebruikt. Maar een klein damplaagje op de connector binnenin zorgt er al voor dat hij niet meer goed geleid. Probeer hem gewoon vast te klemmen. Bij mij heeft dat gewerkt.
Succes!

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nog een complete greep liggen in darksilver.
Ff appje naar 0653203013
Ff appje naar 0653203013
- sacha en miranda
- Leerling Mini lid
Bericht
dank jullie wel voor alle reactie's maar heb er al weer 1 gevonden :-)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors