Aankoop Mini Cooper 2003
- Schoetka
- One wheel wonder
Bericht
Re: Aankoop Mini Cooper 2003
Bij een officiële Mini dealer hier in België.... Stel mij daar toch ook wel serieuze vragen bij. Snap nog steeds niet dat die auto elke keer schadevrij is verklaard en 'perfect in orde'.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Misschien de schade ontstaan na z'n laatste bezoek aan een officiële dealer.
De (positieve en negatieve) opmerkingen van dealers komen sowieso nooit op de factuur te staan.
De (positieve en negatieve) opmerkingen van dealers komen sowieso nooit op de factuur te staan.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Schoetka
- One wheel wonder
Bericht
Zijn laatste bezoek aan de officiële dealer was een kleine twee weken alvorens ik de eerste keer de auto ging bekijken... Toen kreeg 'ie een klein onderhoud. Ik geloof niet meteen dat er kwaad opzet mee gemoeid is door de vorige eigenaars, maar ik zit er wel mee nu natuurlijk... Een schadegeval zonder ergens een of andere melding van 

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk niet dat jou lijstje bij Daveke je 4000 gaat kosten. Bekijk het even rustig. Leg het lijstje voor aan de dealer waar hij in onderhoud is geweest en/of bij Mini Benelux.
- Schoetka
- One wheel wonder
Bericht
Wat kan die dealer er van zeggen? Toch enkel maar: wij hebben ons werk gedaan, namelijk dat onderhoud, en al die andere zaken (merendeel door het ongeval/ de aanrijding) heeft men ons niet gevraagd om te herstellen... 
De auto staat momenteel ook 'in panne' (want versnellingsbak gans stuk) bij TVM Works. Het is maar wat 'stom' dan om de auto nog helemaal naar daar (= Daveke) te laten slepen... Tenzij we echt over minstens 500 - 600 euro verschil spreken. Maar dan vind ik het nog spijtig voor al het werk dat bovenvermelde garage er reeds heeft ingestoken...

De auto staat momenteel ook 'in panne' (want versnellingsbak gans stuk) bij TVM Works. Het is maar wat 'stom' dan om de auto nog helemaal naar daar (= Daveke) te laten slepen... Tenzij we echt over minstens 500 - 600 euro verschil spreken. Maar dan vind ik het nog spijtig voor al het werk dat bovenvermelde garage er reeds heeft ingestoken...
- Martijn36
- One wheel wonder
Bericht
Ik lees als nieuw mini eigenaar veel verhalen op dit forum de auto en alles wat erbij hoort te leren kennen....het valt me dan ook op dat veel topics wanneer ze echt spannend worden plotseling ophouden!
Hoe is dit verhaal bijvoorbeeld afgelopen??

Hoe is dit verhaal bijvoorbeeld afgelopen??

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors