Tja, ieder zijn ding hé !
Mij maakt het niet uit !
Als ik maar radio kan spelen............
9 cm antenne : heel slechte ontvangst.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
die van mij doet het ook super geen problemen mee, het het oogt helemaal gaaf vind ik!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- katjan
- Mod virus alert!
Bericht
ik had met onze vorige MINI ook geen problemen met die originele antenne. Maar bij onze cabrio staat die zwabber op de voorruit, en die trok onmiddellijk de aandacht, en dat hoort toch nietHans schreef:Ik vind het ook geen gezicht die gekke korte dingenhou het lekker orgineel en je blijft goed ontvangst houden.. (haaienvin is wel weer gaaf)

- wiebelgroen
- One wheel wonder
Bericht
Gisteren naar peugeot gegaan, voor de antenne !!!
3,50 euro !!! verschrikkelijk duur dus.....
En mijn radio SPEELT geweldig, niet ruis of onzuiverheiden !!!!

3,50 euro !!! verschrikkelijk duur dus.....

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Was het een antenne voor een 206 of 207? Dat moet denk ik ook wel passen op een R50 cooper toch....
Kan je even een plaatje posten, dit kan best wel eens een hype wordenwiebelgroen schreef:Gisteren naar peugeot gegaan, voor de antenne !!!
3,50 euro !!! verschrikkelijk duur dus.....![]()

Was het een antenne voor een 206 of 207? Dat moet denk ik ook wel passen op een R50 cooper toch....
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor 3 en een halve euro wil ik ook nog wel eens gek doen.
Ja, en een artikelnummer of zo.Ralph-cooper schreef:Kan je even een plaatje posten, dit kan best wel eens een hype wordenwiebelgroen schreef:Gisteren naar peugeot gegaan, voor de antenne !!!
3,50 euro !!! verschrikkelijk duur dus.....En mijn radio SPEELT geweldig, niet ruis of onzuiverheiden !!!!
Voor 3 en een halve euro wil ik ook nog wel eens gek doen.

- wiebelgroen
- One wheel wonder
Bericht
Ik moet wel zeggen dat ie niet echt klein is, maar kleine dan de orginele die op de mini cabrio staat.
Zo'n 25 cm !!
Maar met die van 3 cm konden we geen radio nemen, geen posten, alleen geruis !!!
Nog interesse ????
Zo'n 25 cm !!
Maar met die van 3 cm konden we geen radio nemen, geen posten, alleen geruis !!!
Nog interesse ????
- wiebelgroen
- One wheel wonder
Bericht
Vind het verschil toch wel groot tussen deze en dat lelijke grote geval dat ze er orgineel opzetten !
i'm happy, so......iedereen zijn ding !

i'm happy, so......iedereen zijn ding !
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors