Kan je vertellen bijmij heeft het 4 stuurpompen gekost

Dank voor je reactie. Wat bedoel je met "ach het paravaan"? Je wilde denk ik wat anders typen?franklyn85 schreef:Kan.... Het is in het verleden wel eens voorgekomen dat ergens (voornamelijk acht het paravaan) en breuk/schuur plek in de bekabeling zit waardoor storing onstaat.
Dat zou het geval kunnen zijn maar blijft gissen
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem. Wat was de oplossing?MartyF schreef:Sinds kort heeft mijn vrouw ook problemen met de stuurbekrachtiging van haar Mini Cooper uit 2005. Echter de het probleem komt niet geheel overeen met de in dit topic beschreven problemen.
Onder het rijden gaat het ABS-lampje branden. Bij de eerstvolgende rotonde merkt ze dan dat de stuurbekrachtiging niet werkt. Langs de kant gezet en motor uitgezet. Daarna wil de auto niet meer starten, alsof de accu leeg is (kan dit niet geheel met zekerheid zeggen, hoor het verhaal uit de tweede hand). Dan na enige minuten (kan ook zijn na uitnemen van de sleutel) kan ze weer starten en werkt alles weer.
Dus afwijkend is het ABS-lampje en het niet meer willen starten. Kan dus de pomp zijn, maar mogelijk ook een elektronica-probleem? Iemand een idee?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors