Ow dacht dat die alleen voor de downtubes wasChe schreef:Die loopt al Menno....ga morgen wrschijnlijk de spullen halen.Menno schreef:Thanks Che..
Misschien iets voor een groupbuy..

Als je wat nodig hebt dan mail me even, indien de spullen er morgen nog niet allemaal zijn dan kan ik ze pas vgl week halen dus zou er nog wel wat van jou bijbesteld kunnen worden.Menno schreef:Ow dacht dat die alleen voor de downtubes wasChe schreef:Die loopt al Menno....ga morgen wrschijnlijk de spullen halen.Menno schreef:Thanks Che..
Misschien iets voor een groupbuy..Helaas voor mij deze keer..
ossie1972 schreef:Dennis, je woont toch in de buurt van Purmerend?denizg schreef:Te gek voor woorden... zijn er 2 dealers die op mijn 'blacklist' staan en waar ik dus NOOIT meer kom. Achterlijke mensen zijn het ook. Ben bij BMW Amsterdam zelfs met een groteweggelopen. Kreeg een offerte door een maloot van 700 euro terwijl ik wist dat het maar 90 euro was en wat ik uiteindelijk ook betaald heb bij BMW in Alkmaar. Die gasten weten niks van MINI's
![]()
![]()
Je zou toch meer hechte aan klanten die zo erg bezig zijn met hun auto?
Probeer van Poelgeest in Heemstede eens en vraag naar Richard. Vertel dat ik je gestuurd heb (Oskar) en je wordt goed geholpen.
Hij is dol op onderdeel nummers....maak je een goeie beurt mee.![]()
Of anders zoals Che al schreef.
Ossie
Een meet is altijd leuk, van Poelgeest is 5 min. bij mij vandaan. Kan ik jou nieuwe ride is bewonderen.denizg schreef: Dank Ossie!
Kom uit Krommenie, maar ik ga vrijdag of maandag meteen even langs! Thanks. Wellicht een meet indien je in de buurt woont?Heb inmiddels al 2 dealers versleten
denizg schreef:Gezien er een aantal dealers onder ons bevinden of gewoon toevallig dat sommige het weten.
Ik zou graag willen weten wat de prijzen zijn van de volgende onderdelen bij de dealer:
SHIFT KNOB, LEATHER/CARBON J. COOPER WORKS 1 25110396878
ST.WHEEL RIM SPORT, LEATHER J. COOPER WORKS 1 32300397016
HANDBRAKE HANDLE LEATHER/CARBON J. COOPER WORKS 1 34400396879
COVER, MIRROR, RIGHT (CARBON) COOPER WORKS 1 51160395770
COVER, ENTRANCE J. COOPER WORKS 2 51710305557
REAR LETTERING J. COOPER WORKS 1 51147175102
de BMW dealers hier bij mij in de buurt lijken wel een HEKEL te hebben aan MINI eigenaren die prijzen vragen en onderdelen bestellen... wat is dat toch?
Ik kom vaak met een zak geld aanlopen voor onderdelen voor mijn MINI, maar ze besteden echt 0.0 aandacht aan ons![]()
![]()
Thanks..!
Ja cool, Danny is mij persoonlijke monteur en alleen hij mag aan mijn Mini sleutelen.amokjeeh schreef:Hier ook alleen maar goede ervaringen in Heemstede, zelfs zo goed dat alle bmw en mini's van ons kantoor daar onderhouden worden. Ik merk zelf geen enkel verschil tussen het brengen van een Mini of BMW daar.
Er loopt daar een monteur rond (Danny) en die is helemaal gek van Mini's. Kwam daar voor een raar geluid uit mijn auto en ging na 10 minuten weg met een kop koffie, diagnose, nieuw lampje en alle vloeistoffen bijgevuld
wij hebben de auto bij een BMW schade herstelbedrijf (Jan de Jong) gebracht.jstuyts schreef:was dat die kentekenplaat pdc of in de bumper origineel weggewerkt?coendek schreef:ja en das NIET duur!!! damn
vriend van mij eens gedaan.. was voor 100e klaar
en was origineel ook nog
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors