Rechter-zijraam weigert...
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Bij mij weigert sinds enkele dagen ook opnieuw de deurvergrendeling van het bestuurdersportier. Is al eens vaker geweest, daarna deed ie het weer een hele tijd en nu weer niet. Hij schiet wel dicht maar wil niet openen. Toch maar eens naar laten kijken.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Oz-i
- Enthousiast
Bericht

Ik neem een joint zei de goudvis ... dan word ik haai!
Laat ze dan ook gelijk naar het motortje van je ramen kijken. Bij ons wilde links niet meer op of neer (vorig jaar met de Birthday Run), afspraak gemaakt, gaan we naar de dealer doet hij het weer. Toch naar de dealer, daar ontdekte ze dat rechts het niet meer deed. Motortje rechts vervangen.
Sinds enige weken wil links weer niet naar beneden, zou bijna zeggen tijd van het jaar. Dealer gebeld, nieuw motortje is besteld. Afspraak eind van de week (eerst morgen, maar ze hebben een verkeerd onderdeel ontvangen).
Sinds enige weken wil links weer niet naar beneden, zou bijna zeggen tijd van het jaar. Dealer gebeld, nieuw motortje is besteld. Afspraak eind van de week (eerst morgen, maar ze hebben een verkeerd onderdeel ontvangen).

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
NoopArjan schreef:@ Kaj: al gereset?
Inderdaad waarschijnlijk de tijd van het jaar, je wil overigens ook niet weten hoe warm het word tussen de buitenkant van de deur en de deurbekleding!Oz-i schreef:Sinds enige weken wil links weer niet naar beneden, zou bijna zeggen tijd van het jaar. Dealer gebeld, nieuw motortje is besteld. Afspraak eind van de week (eerst morgen, maar ze hebben een verkeerd onderdeel ontvangen).

- Oz-i
- Enthousiast
Bericht

Geen idee ... garantie
Alleen schijnen er op dit moment geen motortjes beschikbaar te zijn
. Afspraak werd verzet en nu gaan ze mij bellen als de onderdelen binnen zijn. Ben benieuwd. Als het vervangen is, zal ik het wel even vragen wat het zou kosten als ik het had moeten betalen. Split is onderdelen en uren, weet je gelijk wat je uit kunt sparen als je het zelf zou doen 

Alleen schijnen er op dit moment geen motortjes beschikbaar te zijn

Voor de volledigheid: nee, dat wil ik inderdaad niet weten.CooperS-indiblue schreef:je wil overigens ook niet weten hoe warm het word tussen de buitenkant van de deur en de deurbekleding!

- ParklanePieter
- Nieuwsgierig
Bericht
Motortje bij mij ook kapot
Vanochtend deed bij mij ook opeens het linkerraam het niet meer..
Tussendoor even bij de dealer geweest: defecte motor. Kan pas volgende week vrijdag verholpen worden...!@#$%$% En ik moet elke dat langs meerdere parkeergarages in en uit dmv pasje voor een houder houden. Nu dus heel elegant uitstappen. Nog een geluk dat het niet vorige week op de tolwegen in Frankrijk is gebeurd.
Tussendoor even bij de dealer geweest: defecte motor. Kan pas volgende week vrijdag verholpen worden...!@#$%$% En ik moet elke dat langs meerdere parkeergarages in en uit dmv pasje voor een houder houden. Nu dus heel elegant uitstappen. Nog een geluk dat het niet vorige week op de tolwegen in Frankrijk is gebeurd.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben blij dat het mijn rechterraam is, maar links is inderdaad nog veel onhandiger! Balen man!
Ik laat het verhelpen als hij een beurt moet hebben over ongeveer 1500 kilometer, kunnen ze ook meteen die klemmetjes zetten op de ramen tegen het piepen!
Ik laat het verhelpen als hij een beurt moet hebben over ongeveer 1500 kilometer, kunnen ze ook meteen die klemmetjes zetten op de ramen tegen het piepen!

- steunebrink
- 4 op een rij!
Bericht
weet iemand hoe je die motortjes deruit kan halen?,bij ons doen ze het inmiddels alletwee niet meer.... wel klikken maar voorderest geen reactie.
ik wil dus die motortjes loshalen om ze te testen.
Alleen het probleem is dus dat het raam in de bovenste stand staat en je der dus niet bij kan komen....
ik wil dus die motortjes loshalen om ze te testen.
Alleen het probleem is dus dat het raam in de bovenste stand staat en je der dus niet bij kan komen....
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”