Probleem met remmen
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hetzelfde probleem Marcel. Het zal wel aan de kleur Indy Blue liggen
Na vervanging van de blokken + nieuwe sensor bleef ook het lampje branden. Na 500 km ging het lampje uit en weer 500 km verder ging het lampje weer branden. Dus ik ben ook benieuwd naar mogelijke oplossingen?... Ik kreeg de tip om de accu een keer los te koppelen, maar van iemand anders hoorde ik dat dit weer slecht is voor de systemen in de auto?
De nieuwe sensor is niet zo duur, ik geloof rond de 20e.

De nieuwe sensor is niet zo duur, ik geloof rond de 20e.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
heel vaak je contact aan en uit draaien(alleen contact dus niet zo ver dat de auto start) dan reset ie zichzelf
had hetzelfde probleem toen naar de dealer geweest die had echter geen tijd en kreeg dit advies en u raad het nooit na een keer of 25 aan/uit was het lampje uit
Greetz BigD

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- Marcel-E
- 4 op een rij!
Bericht
@ ALV als het aan de kleur ligt denk ik dat ipv een nieuwe sensor maar een afspraak maak om te wrappen hahaha onder tussen al aardig wat mankementen gehad... hoord bij mini rijden zeg ik maar!
@ BigD +/- 25 aan en uit??? gaan we proberen! wel een vreemde manier van resetten is het wel
@ BigD +/- 25 aan en uit??? gaan we proberen! wel een vreemde manier van resetten is het wel

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
klopt het is een rare manier maar effectief althans in mijn geval
maar voor je dat doet moet wel eerst het kabeltje met de sensor vervangen zijn
bij mij bleef het daarna nog branden en toen was dit de reset oplossing, het aantal keren dat je het moet herhalen is echter per auto verschillend kan na 10x maar ook na net zo als bij mij 25x
blijft een mini natuurlijk
Greetz BigD

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors