
Keep you posted!
Volgens mij doelde hij op de klant die met een tikkende motor toch nog 200 km rijdt.spenki schreef:@ BerryM: Wat bedoel je hiermee![]()
![]()
![]()
spenki schreef:@ BerryM: Wat bedoel je hiermee![]()
![]()
![]()
Ik heb dit 2x gehad en bij de S waren er geen kleppen krom.
Ik denk dat een compressor motor meer ruimte heeft tussen de kleppen en de zuigers
en daarom blijft ie heel.
@chill-es
Ik bedoel de kettingspanner en ketting geleiders binnen in het blok.
Dit heeft Martinistad niet bekeken want dan moet eerst de intercooler,kleppendeksel,wielbak,
multieriem+spanner, krukaspoeli en dan nog de zijkant van het blok cq oliepomp huis er af.
Pas dan zie je de ketting,tandwielen,kettinggeleiders enz zitten en kun je zien of er iets mis mee is.
Laat aub even weten wat de diagnose is.
Gr Roy
Zie foto.
Bij de rode cirkel zie je de ketting en nokkenas tandwiel.
De rode kruisjes geven het deksel aan waarachter de geleiders zitten en de spanner.
Ik neem aan dat ze je Mini nog niet zo ver hebben ge-demonteerd.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors