Hoe krijg je dit voor elkaar?
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Op het Duitse Mini-forum (de jongens die ook met de tunnel cruise mee waren) hebben ze een groupbuy opgezet als ik het goed verstaan heb.
www.powerminis.de

www.powerminis.de

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
krijg deze tekst bij aanmelden:
Ihre E-Mail-Adresse oder Ihr E-Mail-Anbieter wurde gesperrt. Bitte geben Sie eine andere E-Mail-Adresse an. Wenn Sie möchten, können Sie sich an den Administrator wenden.
Ik heb al eerder een bericht naar de "Administrator" gestuurd... niks terug...
Ik kan helaas ook niet dat forum op...Ossie schreef:Op het Duitse Mini-forum (de jongens die ook met de tunnel cruise mee waren) hebben ze een groupbuy opgezet als ik het goed verstaan heb.![]()
www.powerminis.de
krijg deze tekst bij aanmelden:
Ihre E-Mail-Adresse oder Ihr E-Mail-Anbieter wurde gesperrt. Bitte geben Sie eine andere E-Mail-Adresse an. Wenn Sie möchten, können Sie sich an den Administrator wenden.
Ik heb al eerder een bericht naar de "Administrator" gestuurd... niks terug...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Als je geregistreerd hebt, wordt wel van je gevraagd om je gelijk voor te stellen. En even op een reply van de admin te wachten.
Pm Patrick1976 even, hij heeft veel meer info over de GB.
Tijdens de Tunnelcruise liepen ze ermee te koop, dit is alles wat ik ervan weet.
Succes!
Pm Patrick1976 even, hij heeft veel meer info over de GB.
Tijdens de Tunnelcruise liepen ze ermee te koop, dit is alles wat ik ervan weet.

Succes!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Dit kan je ook niet zomaar vinden, het is echt custom made.
Vandaar de GB in Duitsland. Alleen via hun forum kan je achter komen hoe je in het bezit kan komen van de led's.
Of in je beste Duits of Engels ook even een pm naar paulteix of Chizzo en je bent verlost van de vragen, zij hebben immers beiden deze led's in hun xenons.
Vandaar de GB in Duitsland. Alleen via hun forum kan je achter komen hoe je in het bezit kan komen van de led's.
Of in je beste Duits of Engels ook even een pm naar paulteix of Chizzo en je bent verlost van de vragen, zij hebben immers beiden deze led's in hun xenons.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors