@ black-devil: van bovenaf is er niks te zien allemaal schoon!
Kan het niet de carter zijn? Je hoort welis dat die lek kan gaan doordat er iets tegenaan klapt tijdens het rijden? Ik zou niet weten waar z'n carter zit onderaan trouwens
Olie lekkage.. foto's toegevoegd!
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
als het geen olie is, maar "drap" dan denk ik toch weer richting thermostaathuis
is op mijn R52 ook wel eens in garantie hersteld. (geen idee van kosten dus)
edit: was dus niet in garantie !!!!
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
is op mijn R52 ook wel eens in garantie hersteld. (geen idee van kosten dus)
edit: was dus niet in garantie !!!!
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het niet de motorsteun is kan het ook je carterpakking of carter zelf zijn.
Boutjes van de carterpan nog allemaal vast?(daar kijk je tegenaan op de foto waar de olie op zit)
Eerst schoon maken even warm rijden en dan weer kijken.
In koude toestand zit er maar een klein laagje in het expansie vat van de koelvloeistof.
Boutjes van de carterpan nog allemaal vast?(daar kijk je tegenaan op de foto waar de olie op zit)
In koude toestand zit er maar een klein laagje in het expansie vat van de koelvloeistof.
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
(denk maar hardop)
dan zou de gelekte vloeistof toch olie moeten zijn ?werner schreef:Als het niet de motorsteun is kan het ook je carterpakking of carter zelf zijn.
(denk maar hardop)
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Update:
Vandaag is m'n mini weggeweest voor een beurt en is er gekeken naar de lekkage! Het was niet de thermostaat of thermostaathuis.
Het was de kering van carter die aan het 'zweten' was, dat ding schijnt vast te zitten met boutjes die allemaal een slag aangedraaid konden worden, dus even aankijken hoe het gaat nu.
Allemaal bedankt voor jullie hulp!
Vandaag is m'n mini weggeweest voor een beurt en is er gekeken naar de lekkage! Het was niet de thermostaat of thermostaathuis.
Het was de kering van carter die aan het 'zweten' was, dat ding schijnt vast te zitten met boutjes die allemaal een slag aangedraaid konden worden, dus even aankijken hoe het gaat nu.
Allemaal bedankt voor jullie hulp!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors